Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Fiesta - Wang Shaoqiang, Promopress, 2018

1 209 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Fiesta - Wang Shaoqiang, Promopress, 2018
Fiesta - Wang Shaoqiang, Promopress, 2018

Fiesta

The Branding and Identity for Festivals

Fiesta: Branding and Identity of Festivals is a compilation of remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned festivals from around the world. The festivals... Číst víc

Nakladatel
Promopress, 2018
Počet stran
240

Fiesta: Branding and Identity of Festivals is a compilation of remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned festivals from around the world. The festivals examined span the worlds of music, cinema, design, gastronomy, culture, and a Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 209 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Fiesta - Wang Shaoqiang, Promopress, 2018
1 209 Kč

Více o knize

Fiesta: Branding and Identity of Festivals is a compilation of remarkable branding designs and campaigns for a variety of renowned festivals from around the world. The festivals examined span the worlds of music, cinema, design, gastronomy, culture, and art. These topics, and the freedom of creativity that come with them, allow to explore the limits of design, without the restraints that come with commercial projects.The identity and communication campaign strategies deployed by festivals encompass an endless array of design techniques, from graphic elements such as logos, posters, web pages, advertisements, mobile apps, tickets, and wristbands to collectible items like T- shirts, bags, and cups. This volume will inspire and serve as a useful tool for graphic designers and branding agencies that seek to handle challenging and wide-ranging festival projects with the highest degree of creativity and imagination, as well as for festival organizers and anyone interested in visual culture in general and eager to learn about new trends. The events featured show that the success of a festival has a close connection to its tailor- made branding and design and that no matter what the subject of the festival is, it is essential to have a coherent identity strategy.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
210×280 mm
Hmotnost
1430 g
ISBN
9788416851362
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
313853
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Promopress
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin