Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Audiokniha
Začněte s proč - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2018
Audiokniha
Audiokniha
Začněte s proč - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2018
Audiokniha

Začněte s proč
Audiokniha

Začněte s proč: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům - v této audioknize se dozvíte, že na začátku úspěchu stojí jednoduchá otázka: PROČ?, a proč tomu tak je Číst víc

4,4 19 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2018
Interpret
Délka
7:41

Začněte s proč: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům - v této audioknize se dozvíte, že na začátku úspěchu stojí jednoduchá otázka: PROČ?, a proč tomu tak je Číst víc

  • MP3 ke stažení
  • Čeština

349 Kč

Ihned ke stažení

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Začněte s proč - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2018
Audiokniha
349 Kč

Více o audioknize

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.Začněte s PROČ je audiokniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.V AUDIOKNIZE SE DOZVÍTEProč je tak důležité začít s PROČJaký je rozdíl mezi motivací a inspiracíCo je důsledkem akcí na podporu prodejeProč novinky nejsou inovaceCo je zlatý kruhV čem nám pomáhá limbický systémO důležitosti vzájemné důvěry se zaměstnanciJak dosáhnout bodu zlomuKterými lidmi se obklopitJak identifikovat své PROČJak nikdy neztratit PROČ ze zřetele.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5

19 hodnocení

14
1
2
2
0

Jak se líbila audiokniha vám?

Čtenářské recenze

Willy Gabria
Ověřený nákup
11.4.2023
Willy
Velmi prijemne citanie, autor pise zaujimavo a posuva obsah knihy ku krasnemu poznaniu preco vlastne zacinat s otazkou preco Číst víc
12.7.2021
Očekávala jsem trochu něco jiného, ale na druhou stranu jsem se dostala k informacím, které jsou velmi zajímavé. Ocenila jsem čtivý styl jazyka, což u knih podobného typu nebývá vždy zvykem. I když nejsem podnikatel a nechystám se podnikat, dala mi kniha dost inspirace pro běžný život a přinesla pochopení mnohých jevů. Číst víc
7.2.2021
Kniha bola asi prva, ktora som pri pocuvani popri behani miestami az nudila, unikali mi vety textu.
"Uzasne myslienky" by sa dali zhrnut do 1 vety "ak mate dobru viziu a okoli sikovnych ludi, mate vacsiu sancu na dlhodoby uspech".
Najdete tu viacero zaujimavych faktov z historie roznych odvetvi podnikania. Kvoli nim si ju mozete precitat ci vypocut. Ak vsak chcete ziskat nejake zarucene sposoby na uspech v podnikani, tato kniha vam asi spasu neprinesie.
Vyvodzovane zavery sa mi vsak casto zdali nepodlozene, prezentovane ako jednoznacne dosledky jedineho predpokladu a potlacenia vsetkych ostatnych vychodiskovych podmienok. Autorove uvahy casto sklzavaju do manipulativnosti v prospech svojich tez.
V neposlednom rade je to velka reklama firmy Apple :)
Číst víc
14.5.2017
Názor čitateľa
Veľmi rozumná kniha. Mať jasno v PREČO je kľúčom k zmysluplnejšiemu podnikaniu a väčšej spokojnosti zákazníkov. Kniha dáva zaujímavé pohľady na motívy a následné činnosti v podnikaní, ktoré síce krátkodobo fungujú, ale z dlhodobého hľadiska sú neudržateľné. Ukazuje ako výjsť z kolotoča malých manipulácií ako sú napríklad zľavy. Knihu by som odporúčal prečítať všetkým, ktorí si chcú založiť vlastné podnikanie. Môžete ho hneď na začiatku postaviť rozumnejšie. Číst víc
Petr Pinkas
Ověřený zákazník
19.5.2014
Názor čtenáře
Simon Sinek je jede z prvních inspirativních lidí, se kterými jsem se setkal na jeho blogu, v jeho článcích a na TED videích. Jeho kniha vše jen podtrhuje a boří mýty toho, jak se má dělat business a prodávat produkt. Vřele doporučuju všem marketérům a podnikatelům, kteří neví jak uchopit svou strategii. Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry