Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Management kvality služeb v cestovním ruchu
275 Kč
Pridajte ešte tento titul do košíka a dopravu máte zdarma
Knihy
E-knihy

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Grada, 2017
Nakladatel
Grada, 2017

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hod

Čti víc

275 Kč

Běžná cena Běžně 289 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do týdne

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.

Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.

Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Čti víc
Kupte společně
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív
588 Kč
Ušetříte 30 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
192
Hmotnost
290 g
Rok vydání
2017
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
165×240 mm
ISBN
9788024750217
Naše katalogové číslo
292893

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív
588 Kč
Ušetříte 30 Kč

„Knihy nás mění, polepšují a vylepšují, pokud jsme polepšení schopni a pokud o ně stojíme.“

Miroslav Horníček