Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Profesionální design v reklamě - Roger C. Parker, SoftPress, 2000

371 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Profesionální design v reklamě - Roger C. Parker, SoftPress, 2000
Profesionální design v reklamě - Roger C. Parker, SoftPress, 2000

Profesionální design v reklamě

Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála?... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
SoftPress, 2000
Počet stran
320

Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála?... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

 Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu. Jde o čtvrté, přepracované vydání nejprodávanější publikace od známého odborníka Rogera C. Parkera, který vyučuje DTP design a je autorem 13 velmi populárních knih o počítačové grafice.
 
Publikace Profesionální design v reklamě již po více než deset let dělá z úplných začátečníků mistry grafiky DTP. Nyní se vám dostává do rukou její čtvrté vydání, doplněné a přepracované s více než dvěma sty novými příklady, které vás naučí, jak:

· Navést pohled čtenáře přesně tam, kde ho chce mít.

· Zvolit ten správný typ písma, upravit jeho velikost a dynamicky ho rozvrhnout na stránku.

· Vybrat odpovídající ilustrace a fotografie a rozmístit je v dokumentu takovým způsobem, aby byl výsledek vašeho snažení bez zbytečných komplikací působivý.

· Ušetřit čas, peníze a nervy při jednání s reprografickými středisky.

· Vytvářet efektní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy a tak dále.

· Předvídat, s jakými problémy se můžete sekat v reprografickém studiu, při práci s barevnou laserovou tiskárnou a při barevném tisku.
Číst víc
Originální název
Looking Good in Print
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
900 g
ISBN
8090282407
Rok vydání
2000
Edice
Reklama a design
Naše katalogové číslo
2896
Jazyk
čeština
Nakladatel
SoftPress
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

1
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Silence
Neověřený nákup
4.8.2008
Pecka
tato kniha je fakt pecka najme pre ludi ktory robia casopisy
je tu kompletne vysvetlene zalamovanie textov ich pouzivania a aj vyznam vsetkych veci
urcite pomoze vsetkym pri tvorbe komercnej grafiky
Číst víc

Roger C. Parker

Číst víc

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid