Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Brand Thinking and Other Noble Pursuits - Debbie Millman, Skyhorse, 2013

574 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Brand Thinking and Other Noble Pursuits - Debbie Millman, Skyhorse, 2013
Brand Thinking and Other Noble Pursuits - Debbie Millman, Skyhorse, 2013

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our... Číst víc

Nakladatel
Skyhorse, 2013
Počet stran
336

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

574 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Brand Thinking and Other Noble Pursuits - Debbie Millman, Skyhorse, 2013
574 Kč

Více o knize

The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, or a creative triumph as capable as any art form of stimulating our emotions and intellect? For those of us who grapple with these questions on a daily basis, Brand Thinking and Other Noble Pursuits elevates the discussion to the level of revelation. Each chapter is an extensive dialogue between Debbie Millman, herself a design visionary, and a different leader in the field. By asking questions deeply informed by her own expertise, Millman coaxes lucid, prescient answers from twenty-two interview subjects, among them Malcolm Gladwell, Tom Peters, Seth Godin, and godfather of modern branding Wally Olins. This engaging and enlightening book is an unprecedented forum on the state of modern branding and how companies and consumers can best understand the behavior behind why we brand and why we buy.
Číst víc
Počet stran
336
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
152×226 mm
Hmotnost
412 g
ISBN
9781621532477
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
276871
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Skyhorse
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller