Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015

1 435 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015

The New Strategic Brand Management

Advanced Insights and Strategic Thinking

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The New Strategic Brand Management" is simply the reference source for senior... Číst víc

Nakladatel
Kogan Page, 2015
Počet stran
492

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The New Strategic Brand Management" is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 435 Kč

U dodavatele
Posíláme do 22 – 25 dnů
Další knižní vydání
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2008
Brožovaná vazba
Angličtina, 2008
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015
1 435 Kč

Více o knize

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, The New Strategic Brand Management is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but also has become synonymous with the topic itself. The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noel Kapferer covers all the leading issues faced by the brand strategist today, supported by an array of international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.
Číst víc
Počet stran
492
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
188×247 mm
Hmotnost
995 g
ISBN
9780749465155
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
258743
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Kogan Page
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek