Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Branding - Michael Johnson, Thames & Hudson, 2016

863 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Branding - Michael Johnson, Thames & Hudson, 2016
Branding - Michael Johnson, Thames & Hudson, 2016

Branding

In Five and a Half Steps

Michael Johnson is one of the world s leading graphic designers and brand consultants. His studio, johnson banks, is responsible for the rebranding of many notable clients,... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Thames & Hudson, 2016
Počet stran
320

Michael Johnson is one of the world s leading graphic designers and brand consultants. His studio, johnson banks, is responsible for the rebranding of many notable clients, including Virgin Atlantic, Think London, BFI, Christian Aid, and MORE TH>N, Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

863 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 1 275 Kč
Skladem 4 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024
Branding - Michael Johnson, Thames & Hudson, 2016
863 Kč

Více o knize

Michael Johnson is one of the world s leading graphic designers and brand consultants. His studio, johnson banks, is responsible for the rebranding of many notable clients, including Virgin Atlantic, Think London, BFI, Christian Aid, and MORE TH>N, and he has garnered a plethora of awards in the process. In Branding, Johnson strips everyday brands down to their basic components, with case studies that enable us to understand why we select one product or service over another and allow us to comprehend how seemingly subtle influences can affect key life decisions. The first part of the book shows how the birth of a brand begins not with finding a solution but rather with identifying the correct question the missing gap in the market to which an answer is needed. Johnson proceeds to unveil hidden elements involved in creating a successful brand from the strapline that gives the brand a narrative and a purpose to clever uses of typography that unite design and language. With more than 1,000 vibrant illustrations showcasing the world s most successful corporate identities, as well as generic templates enabling you to create your own brand or ad with ease, Branding explores every step of the development process required to create the simplest and most immediately compelling brands."
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
210×245 mm
Hmotnost
1452 g
ISBN
9780500518960
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
251742
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger