Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Od lokálních mítinku k politickému marketingu - Eva Bradová, Masarykova univerzita, 2005

224 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Od lokálních mítinku k politickému marketingu - Eva Bradová, Masarykova univerzita, 2005
Od lokálních mítinku k politickému marketingu - Eva Bradová, Masarykova univerzita, 2005

Od lokálních mítinku k politickému marketingu

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a... Číst víc

Nakladatel
Masarykova univerzita, 2005
Počet stran
106

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií... Číst víc

  • Kniha
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery.
Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.
Číst víc
Počet stran
106
Rozměr
140×200 mm
ISBN
8021038004
Rok vydání
2005
Naše katalogové číslo
248784
Jazyk
čeština
Nakladatel
Masarykova univerzita
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“