Intenzivní intervalový trénink pro ženy - Sean Bartram
Intenzivní intervalový trénink pro ženy
284 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Intenzivní intervalový trénink pro ženy

Spalte více tuku za méně času s cviky, které můžete cvičit kdekoli

Nakladatel
Ikar CZ, 2016

Vysoce intenzivní intervalový trénink, neboli HIIT, je extrémně účinné cvičení, které spaluje tuky a dostane vaše tělo v krátkém čase do špičkové formy. Zacvičte si přes 50 náročných sestav, které vám zaberou od čtyř, do šedesáti minut a pozorujte...

Čti víc

Vysoce intenzivní intervalový trénink, neboli HIIT, je extrémně účinné cvičení, které spaluje tuky a dostane vaše tělo v krátkém čase do špičkové formy. Zacvičte si přes 50 náročných sestav, které vám zaberou od čtyř, do šedesáti minut a pozorujte...

Čti víc
284 Kč

Běžná cena Běžně 299 Kč

Ušetříte 5 %
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Vysoce intenzivní intervalový trénink, neboli HIIT, je extrémně účinné cvičení, které spaluje tuky a dostane vaše tělo v krátkém čase do špičkové formy. Zacvičte si přes 50 náročných sestav, které vám zaberou od čtyř, do šedesáti minut a pozorujte, jak se vám mění tělo, zlepšuje kondice a roste sebevědomí!
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
High Intensity Interval Training for Women
Počet stran
224
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
195×230 mm
Hmotnost
623 g
ISBN
9788024929453
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
225343
Téma
fitness
Jazyk
čeština
Nakladatel
Ikar CZ

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jana Michalcova
9.3.2016
Úžasné!
Kniha je veľkou motiváciou k cvičeniu. Krásne a jednoducho vysvetlené jednotlivé cviky (zamerané na cardio, stred tela, nohy a pod.) a potom ich zoradenie do zostáv. Za najväčšiu výhodu považujem programy už zostavené, takže nemusím riešiť,ktoré cviky a ako skombinujem. Velmi príjmené sú aj niekoľkodňové výzvy (7-14-28). Cvičenie baví a posúva moje limity :) Čti víc

Čti víc
Čti víc

„Jedni čtou, aby si zapamatovali, druzí proto, aby zapomněli. “

Heinrich Heine