Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015

696 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015

Blue Ocean Strategy

How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with... Číst víc

4,7 3 hodnocení
Nakladatel
Harvard Business Press, 2015
Počet stran
256

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

696 Kč

Skladem 4 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Harvard Business Press, 2005
Kniha
Angličtina, 2005
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
696 Kč

Více o knize

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Now updated with fresh content from the authors, "Blue Ocean Strategy" argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating blue oceans untapped new market spaces ripe for growth.
Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans.
This expanded edition includes:
  • A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
  • Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
  • Two new chapters and an expanded third oneAlignment, Renewal, and Red Ocean Trapsthat address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years
  • A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market spaceand making the competition irrelevant.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
160×164 mm
Hmotnost
554 g
ISBN
9781625274496
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
212371
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harvard Business Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
A Work in Progress - Connor Franta, Simon & Schuster, 2015
1 059 Kč

Hodnocení

4,7 / 5

3 hodnocení

2
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

Martinus.cz
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
12. ledna 2022

Touto knihou som zavŕšil svoj dvojročný čitateľský focus na stratégiu. Blue Ocean Strategy je klasikou medzi biznisovými knihami a hoci som jej princípy poznal, prečítať si ju do hĺbky mi pomohlo pozrieť sa aj na viaceré veci v Martinuse novými očami. Modrý oceán bol kľúčovou myšlienkou pri tvorbe služby Knihovrátok, ktorou sa snažíme rozširovať knižný trh a spájať ľudí s knihami novými spôsobmi. Ak chcete v biznise piecť nové koláče a nielen sa trhať o tie existujúce, táto kniha je pre vás.

“Štruktúra odvetvia nie je nikdy navždy daná, vždy je možné ho nanovo tvarovať.”

Číst víc
Kupte společně
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
A Work in Progress - Connor Franta, Simon & Schuster, 2015
1 059 Kč

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)