Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim
Blue Ocean Strategy
928 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Blue Ocean Strategy

How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

Nakladatel
Harvard Business Press, 2015

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations ...

Čti víc

928 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continentsnow updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Now updated with fresh content from the authors, "Blue Ocean Strategy" argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating blue oceans untapped new market spaces ripe for growth.
Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans.
This expanded edition includes:
  • A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
  • Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
  • Two new chapters and an expanded third oneAlignment, Renewal, and Red Ocean Trapsthat address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years
  • A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market spaceand making the competition irrelevant.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha 2015
928 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha 2005

Vyprodané

Další
Kupte společně
1 272 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
160×164 mm
Hmotnost
554 g
ISBN
9781625274496
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
212371
Téma
úspěch, mezinárodní obchod
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harvard Business Press

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0
Čti víc
Kupte společně
1 272 Kč

„Tak jako nemáš jíst jen pro chuť, tak nesmíš číst jen pro zábavu.“

John Ruskin