Vítejte v Martinusu, souhlasíte s uložením cookies?
Abychom vám mohli co nejlépe doporučovat knížky a též pro marketingové účely, si potřebujeme do vašeho prohlížeče uložit údaje - takzvané koláčky neboli cookies. Tyto údaje sdílíme i se třetími stranami a střežíme je jako oko v hlavě. Souhlasíte s jejich uložením?
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků...
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.
Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování!
Zjistěte, jak prodávat
Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence.
Přesné strategie úspěchu vedoucí k:
Premene neprodaného na prodané
Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju
Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO
Zachování prehnaného prodejního prístupu
A mnohem více...
Vaše audiokniha pro zvýšení prodejů
Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první. Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.
Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.
Chtěli byste si prohlédnout všechny své recenze na jednom místě a podělit se o ně s ostatními čtenáři? Aktivujte si čtenářský profil, kde můžete mimo jiné sbírat knihomolské odznaky nebo zvyšovat svou knihomolskou úroveň.