Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014

477 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014

Strategický marketing

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Číst víc

5,0 3 hodnocení
Nakladatel
Sprint dva, 2014
Počet stran
350

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Číst víc

  • Šitá vazba
  • Slovenština

477 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 557 Kč
U dodavatele 3 ks
Posíláme do 4 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Strategický marketing - Dagmar Lesáková, Sprint dva, 2014
477 Kč

Více o knize

Cieľom predkladanej publikácie je:
  • vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
  • vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
  • analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
  • objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Miriam Takáčová
Ověřený nákup
22.2.2021
Velmi dobra
Kniha je velmi prakticky a logicky spracovana. Teoreticke vysvetlenia doplna o prakticke priklady, co dava citatelovi moznost lepsieho osvojenia problematiky. Je velmi vhodna do praxe zacinajuceho marketera. Číst víc
Lucia
Neověřený nákup
17.11.2019
všetko na jednom mieste
Či už ste študent alebo chcete napredovať, táto kniha bude pre vás ako stvorená. V knihe sa dozviete o SWOT analýze, zákazníckych a konkurenčných stratégiách, analýze konkurencie, portfóliových analýzach, tvorbe marketingového plánu, implementácii stratégie, marketingovej kontrole atď. Číst víc

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka