Knihy
E-knihy

Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu

Práh, 2014
6 hodin čtení
Nakladatel
Práh, 2014

Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží...

Čti víc

399 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné od 29 Kč
  • více než 500 výdejních míst
  • soutěž o knihy na celý rok 2019

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Jeff Bezos je jedním z největších vizionářů a soustředěných, houževnatých inovátorů naší doby, a podobně jako Steve Jobs mění celá průmyslová odvětví. Brad Stone v této dobře zdroji podložené a čtivé knize výmluvně zachytil jeho zápal a genialitu.
Walter Isaacson, autor knihy Steve Jobs


Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží, svůdné pohodlí, a to za velmi nízké ceny – aby se stal „obchodem se vším“. Aby svou velkou vizi naplnil, vybudoval vnitrofiremní kulturu plnou neúnavné ctižádostivosti a tajností, do nichž nikdo nikdy nepronikl. Podařilo se to až nyní.

Obchod se vším je zevrubnou biografií technologického kolosu, který jako jeden z prvních a ve velkém vsadil na internet a navždy změnil to, jak nakupujeme a čteme. Je to dlouho očekávaný a otevřený popis jedné z nejvýznamnějších firem naší doby a zároveň hluboce osobní pohled na ikonického podnikatele, který ji založil.
Čti víc

Recenze, kritiky

„Jeff Bezos je jedním z největších vizionářů a soustředěných, houževnatých inovátorů naší doby, a podobně jako Steve Jobs mění celá průmyslová odvětví. Brad Stone v této dobře zdroji podložené a čtivé knize výmluvně zachytil jeho zápal a genialitu.“
Walter Isaacson, autor knihy Steve Jobs

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
The Everything Store
Rozměr
160×216 mm
ISBN
9788072525270
Naše katalogové číslo
188983
Počet stran
424
Hmotnost
660 g
Rok vydání
2014
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Práh

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,2 / 5

5 hodnocení

2
1
0
0
0

Peter Papp
Peter Papp
26.1.2017
Pútavé čítanie fascinujúceho zrodu Amazonu
Jeff Bezos, jeden z najúspešnejších technologických inovátorov posledného storočia prevrátil hore nohami celý knižný a vydavateľský priemysel. V úlohe misionára sa púšťal do ťažkých bojov so žoldniermi, ktorí sa zdráhali inováciam a strachu o to, že prídu o svoje vysoké marže či dokonca o celý svoj biznis.
Bol ochotný vďaka svojej posadnutosti uživateľským zážitkom z nákupu a najnižšej ceny na trhu vypáliť všetko do základov, aby dosiahol svoje. Vo svojich vyjednávacích technikách so svojimi distributórmi sa nebal použiť ani "jadrové zbrane".

Amazonu, ako jednému z prvých priekopníkov internetového sveta e-commerce, sa podarilo z malej garažovej firmičky a dvoma ikonickými stolmi zo starých dverí vybudovať obchod so všetkým s miliardovými obratmi ročne. Vďaka Bezosovej vízii vybudovať ziskový podnik z dlhodobého hľadiska sa podarilo popasovať s mnohými prekažkami, poraziť rannú neistotu expandujúceho internetu, prečkať splasnutie internetovej bubliny, vyťažiť maximum z veľkej celosvetovej finančnej krízy roku 2008, prežiť búrku súdnych sporov a mnoho ďalšieho s čím sa Bezos a jeho tímom oddaných "Jeffbotov" popasoval majstrovskym spôsobom.

Brad Stone Vás vtiahne do deja a prevedie všetkými fascinujúcimi aspektmi príbehu Amazonu. Za mňa výborne čítanie.
Čti víc
Ondřej Dědič
10.4.2016
Jak vidno, na vytvoření firmy globálních rozměrů musí být člověk alespoň z počátku magor. Poutavý příběh světového \"obchodu se vším\" a mnoha pozitivních i negativních aspektů s touto velikostí společnosti spojených. Ale rozhodně doporučuji přečtení této knihy obzvláště lidem zajímajícím se o podnikání (nejen v e-commerce).
Čti víc

„Čtenář to má dobré - může si své autory vybrat. “

Kurt Tucholsky