Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, Masarykova univerzita, 2014

338 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, Masarykova univerzita, 2014
Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, Masarykova univerzita, 2014

Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku

    Z provedených rešerší byl vytvořen dílčí model vlivu kvality produktu (včetně spokojenosti zákazníka) na výkonnost podniku, včetně vztahu kvality produktu podniku s produkty... Číst víc

    Nakladatel
    Masarykova univerzita, 2014
    Počet stran
    147

    Z provedených rešerší byl vytvořen dílčí model vlivu kvality produktu (včetně spokojenosti zákazníka) na výkonnost podniku, včetně vztahu kvality produktu podniku s produkty... Číst víc

    • Brožovaná vazba
    • Čeština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

    Více o knize

    Z provedených rešerší byl vytvořen dílčí model vlivu kvality produktu (včetně spokojenosti zákazníka) na výkonnost podniku, včetně vztahu kvality produktu podniku s produkty konkurenčními. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Díky tomu mohl být výchozí model modifikován a rozšířen o systém řízení kvality a zároveň dynamizován. Podařilo se (ze statistického hlediska) potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu.

    V knize je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu podniku včetně spokojenosti zákazníků, kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku.

    The Influence of Quality on Corporate Performance and Competitiveness The main outcome of this publication is a model describing the influence of the product quality (including customer satisfaction) on the company performance (including the relationship of product quality of a company and its competitors). Particular model variables (factors) were analyzed to figure out statistical significance of their mutual relationship. Simultaneously, the research concerns the interaction of quality management system, company performance, cost management and quality certificates. In line with this theoretical approach the model has been extended into the field of quality management system. Moreover, the model became dynamic. From a statistical point of view was confirmed mutual interaction of sub- variables (factors) in the model but not the model as a whole.
    Číst víc
    Počet stran
    147
    Vazba
    brožovaná vazba
    Rozměr
    145×210 mm
    Hmotnost
    207 g
    ISBN
    9788021066274
    Rok vydání
    2014
    Naše katalogové číslo
    178781
    Jazyk
    čeština
    Nakladatel
    Masarykova univerzita
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

    Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
    Neděle odpoledne
    Viktorie Hanišová