Knihy
E-knihy

Online marketing

Současné trendy očima předních expertů

  • Kolektiv autorů
team of authors
4,7
Skleníkové plyny ze zemědělství a lesnictví - Miloslav Šimek a kolektiv
Slovotvorný vývoj deverbativních substantiv ve staré a střední češtině - Petr Nejedlý a kolektiv
Solutions - Intermediate - Teacher's Book - Tim Falla a kol.
Nakladatel
Computer Press, 2014

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti...

Čti víc

284 Kč

Běžná cena Běžně 299 Kč

Ušetříte 5%
Stíháme do Vánoc

Posíláme do dvou dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci.

Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
- PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
- Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
- Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
- Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
- Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
- Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Čti víc
Kupte společně
Online marketing - Kolektív autorov
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck
754 Kč
Ušetříte 40 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
216
Hmotnost
285 g
Rok vydání
2014
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Press
Rozměr
145×205 mm
ISBN
9788025141557
Naše katalogové číslo
168353

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

3,3 / 5

3 hodnocení

1
1
0
0
1

Nejužitečnější recenze

Ria
5
11.1.2015
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi.
Čti víc
Peter
1
17.8.2015
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam.
Čti víc
Peter
17.8.2015
Názor čitateľa
osobne si myslim, ze kniha velmi slaba, nic nove mi nepriniesla, ziadne konkretne tipy ani triky, len rozpravanie o historii seo, analytics, co je to online marketing, kde sa pouziva, kto ho robi, ale nic, co by som realne mohol v podnikani zapracovat mi kniha nedala. Neodporucam. Čti víc
Ria
11.1.2015
Názor čitateľa
Perfektná kniha. Poskytuje veľa cenných rád a informácií. Sú to hlavne aktuálne veci. Samozrejme nesmú chýbať ani case studies a na konci knihy rozhovory z veľmi dobrými odborníkmi. Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Online marketing - Kolektív autorov
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck
754 Kč
Ušetříte 40 Kč

„Kdybych byl diktátorem, zakázal bych zákonem půjčování knih.“

William Saroyan