Tento titul je audiokniha nahraná na kazetu. Jej súčasťou NIE JE klasická kniha.
Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Co tvoří pět základních prvků loajality? Včem je zákazníkova loajalita dobrá pro podnikání? Lze se bez ní vůbec obejít? Co musí zákazníci dělat a cítit před tím, než se stanou loajálními?
John Frazer-Robinson, tvůrce modelu poháněného očekáváním zákazníků, odpovídá na tyto a další základní otázky ve své zajímavé „destilaci" nepříjemných pravd z oblasti prodeje a marketingu.
To vše na této kazetě! Mimo jiné zde naleznete následující témata:
- Fakta nesprávné představy o zákazníkově loajalitě.
- Pět prvků skutečné loajality.
- Budování loajality.
- Měření loajality.
- 17 klíčových otázek zákazníkovy loajality.
- Priority při budování loajality.
- Rozvíjení loajality
Tato kazeta je plná nekomplikovaných, praktických a velmi užitečných analýz a rad odčlověka, který stojí nohama pevně na zemi a vypráví stylem „Byl jsem tam… zažil jsem to…udělal jsem to a to…. John Frazer-Robinson, hlavní podílník společnosti The Frazer Robinson Partnership, je mezinárodním obchodním a marketingovým konzultantem, který pracoval s mnoha špičkovými světovými firmami. Mezi jeho hlavní úkoly patří pomoc podnikům a firmám, aby uspěly v oblasti podnikání, poháněném očekáváním zákazníků. John Frazer-Robinson p racuje jako přednášející na konferencích, instruktor, asistent a autor nejen ve všech významných evropských zemích, ale také v Austrálii, Jižní Africe, na Středním východě a v Americe. V celosvětovém měřítku dosud navštívilo jeho dílny, semináře a konference přes 50 000 delegátů.