Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

635 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Audiokniha
Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky - John Frazer Robinson, Audio Digest, 2000
Audiokniha
Audiokniha
Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky - John Frazer Robinson, Audio Digest, 2000
Audiokniha

Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky
Audiokniha

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Číst víc

Nakladatel
Audio Digest, 2000

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Číst víc

  • MP3 na CD
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude audiokniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Budování loajality zákazníka aneb Jak si udržet zákazníky - John Frazer Robinson, Audio Digest, 2000
Audiokniha
635 Kč

Více o audioknize

Tento titul je audiokniha nahraná na kazetu. Jej súčasťou NIE JE klasická kniha.

Co dělat aby se stal zákazník loajálním? Jsou vůbec k něčemu dobré různé druhy stimulace a „podbízení se zákazníkovi"? Proč jsou informace o zákazníkově spokojenosti nespolehlivé? Co tvoří pět základních prvků loajality? Včem je zákazníkova loajalita dobrá pro podnikání? Lze se bez ní vůbec obejít? Co musí zákazníci dělat a cítit před tím, než se stanou loajálními?
John Frazer-Robinson, tvůrce modelu poháněného očekáváním zákazníků, odpovídá na tyto a další základní otázky ve své zajímavé „destilaci" nepříjemných pravd z oblasti prodeje a marketingu.
To vše na této kazetě! Mimo jiné zde naleznete následující témata:
- Fakta nesprávné představy o zákazníkově loajalitě.
- Pět prvků skutečné loajality.
- Budování loajality.
- Měření loajality.
- 17 klíčových otázek zákazníkovy loajality.
- Priority při budování loajality.
- Rozvíjení loajality

Tato kazeta je plná nekomplikovaných, praktických a velmi užitečných analýz a rad odčlověka, který stojí nohama pevně na zemi a vypráví stylem „Byl jsem tam… zažil jsem to…udělal jsem to a to…. John Frazer-Robinson, hlavní podílník společnosti The Frazer Robinson Partnership, je mezinárodním obchodním a marketingovým konzultantem, který pracoval s mnoha špičkovými světovými firmami. Mezi jeho hlavní úkoly patří pomoc podnikům a firmám, aby uspěly v oblasti podnikání, poháněném očekáváním zákazníků. John Frazer-Robinson p racuje jako přednášející na konferencích, instruktor, asistent a autor nejen ve všech významných evropských zemích, ale také v Austrálii, Jižní Africe, na Středním východě a v Americe. V celosvětovém měřítku dosud navštívilo jeho dílny, semináře a konference přes 50 000 delegátů.
Číst víc
Příloha
1 MG - kazeta /90 min/
Naše katalogové číslo
14804
Jazyk
čeština
Nakladatel
Audio Digest
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila audiokniha vám?

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern