Strategické řízení podniku



Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody...
Abychom vám mohli co nejlépe doporučovat knížky a též pro marketingové účely, si potřebujeme do vašeho prohlížeče uložit údaje - takzvané koláčky neboli cookies. Tyto údaje sdílíme i se třetími stranami a střežíme je jako oko v hlavě. Souhlasíte s jejich uložením?
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody...
Běžná cena Běžně 269 Kč
Okamžitě ke stažení
I e-knihy můžete darovat
Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.
Grada Publishing je největší nakladatelství odborné literatury působící v České republice, v roce 2010 bylo 2. největší mezi českými nakladateli vůbec. Působí také na Slovensku. Vzniklo roku 1991. Pokrývá široké spektrum odborné literatury z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. V jeho produkci jsou tituly s právní tematikou, knihy ekonomické, tituly z oblasti financí a účetnictví, manažerské tituly, psychologické, zdravotnické, knihy s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví, knihy technické z nejrůznějších oborů a profesí. Tuto škálu doplňuje i naučně odborná literatura, která nabízí řadu publikací s velkým záběrem pro denní praktický život, např. sport a cestování.
Chtěli byste si prohlédnout všechny své recenze na jednom místě a podělit se o ně s ostatními čtenáři? Aktivujte si čtenářský profil, kde můžete mimo jiné sbírat knihomolské odznaky nebo zvyšovat svou knihomolskou úroveň.
Aktivovat čtenářský profil„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “
André Maurois