Knihy
E-knihy

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Nakladatel
Computer Press, 2012

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace...

Čti víc

351 Kč

Běžná cena Běžně 369 Kč

Ušetříte 5%
Nestíháme do Vánoc :(

Posíláme do čtyř dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.
Mezi další konkrétní témata knihy patří:
– Výběr zboží a tvorba cen
– Dovoz zboží z EU i ostatních zemí
– Volba vhodného jména domény
– Tvorba obsahu webu – copywriting
– Uživatelské testování
– Zajištění návštěvnosti obchodu
– Zlepšení pozice e-shopu ve vyhledávačích
– SEO
– Využití PPC reklamy a sociálních sítí
– Logistika a balení výrobků
Čti víc
Kupte společně
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Mirek Sedlák, Petra Mikulášková
Prázdniny v Evropě - Ladislav Zibura
670 Kč
Ušetříte 98 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
336
Hmotnost
537 g
Rok vydání
2012
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Press
Rozměr
167×225 mm
ISBN
9788025137277
Naše katalogové číslo
128149

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,1 / 5

7 hodnocení

3
3
0
1
0

Anja
23.2.2017
Na zaciatok
Ako uplny zaciatocik ocenujem tuto publikaciu. Pomohla mi zorientovat sa v problematike eshopu krok za krokom a priviedla ma na spravnu cestu ako postupovat, na co nezabudnut.
Nevyhodou je, ze je to ceska publikacia zamerana na ceskeho citatela hlavne v casti o legislative ale na druhej strane, nabada cloveka, co si ma nastudovat v slovenskom zakonniku.
Urcite ju odporucam ako zakaldnu literaturu na zaciatok.
Čti víc
Pavol
8.11.2016
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Výborná kniha. Dáva jednoduchý návod ako si vytvoriť internetový obchod. Slúžila pre mňa ako návod, kde je krok za krokom uvedené ako postupovať. Je tam veľa podrobnosti ako propagovať web, rôzne sledovanie návštevnosti, e mailing a pod.) Vďaka knihe som zistil, kde robím chyby, ako sa im vyvarovať a napraviť ich. Veľa zaujímavých informácii som načerpal o propagácii eshopu, PPC reklame a emailingu. Vrelo odporúčam knihu. Čti víc
DeA
14.7.2013
Názor čitateľa
V knihe su dobre rady a hoci sa odvolava na ceske zakony urcite moze byt prinosom pri zalozani eshopu. Clovek si az pri citani uvedomi kolko administrativy tomu predchadza a kolko prace s vedenim obchodu bude. Su tam priklady ktore ocenujem aj s nazornymi obrazkami priamo z databaz, eshopov a pod. Je tam vela podrobnozti o veciach ktore ludia niekde poculi ale nevedia co presne to obnasa a aka je to vlastne veda (propagacia webu, rozne sledovanie navstevnosti, emailing a pod.). Osobne by som privitala este viac informacii konkretne o vytvoreni a organizacii jednotlivych poloziak eshopu ale inak je kniha urcite prinosom. Čti víc
Miroslav Ďuráč
20.1.2013
Názor čitateľa
Ověřený nákup
Za velke pozitivum povazujem hlavne to, ze kniha je napisana jednoducho, s praktickymi prikladmi, bez zbytocnych a zlozitych informacii takze ju pochopi aj clovek ktory len uvazuje o vlastnom eshope a nema ziadne skusenosti s online podnikanim. Tak isto ocenujem kapitolu o dovoze tovaru zo zemi mimo EU, nakolko pre moj eshop dovazam z USA a Ciny. Vdaka knihe som zistil, kde robim chyby, ako sa im vyvarovat a napravit ich. Vela prinosnych informacii som nacerpal v kapitole o marketingu a propagacii eshopu, PPC reklame, emailingu. Negativum, respektivne co by knihe chybalo? Snad len viac informacii ohladom marketingu, pripadne aj s odkazmi na overene a skusene marketingove spolocnosti ako H1, e-Target apod. Inak knihe osobne nemam co vytknut a dufam, ze bude aj dalsie pokracovanie. Čti víc
Alena
16.8.2012
Názor čitateľa
praktické rady pre ľudí čo uvažujú nad založením eshopu Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Mirek Sedlák, Petra Mikulášková
Prázdniny v Evropě - Ladislav Zibura
670 Kč
Ušetříte 98 Kč

„Spálené knihy osvítily svět.“

Ralph Waldo Emerson