Knihy
E-knihy

Medonosný marketing

Jak přitáhnout zákazníky

BIZBOOKS, 2012
Na skladě
Nakladatel
BIZBOOKS, 2012

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...

Čti víc

237 Kč

Běžná cena Běžně 249 Kč

Ušetříte 5%
Stíháme do Vánoc

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup.

Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky. Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.

Vladimír Kuchař získal první teoretické informace o marketingu na vysoké škole (od roku 1990), profesionálně se marketingem zabývá od roku 1996, kdy začal působit jako samostatný poradce pro oblast marketingu a public relations. Osm let působil také jako novinář (MF DNES, Deník, Prague Business Journal), v současné době přispívá zejména na odborné internetové servery. Jako marketingový poradce se podílel na vytváření strategií a jejich realizaci pro desítky malých i velkých společností. Tři roky pracoval jako manažer marketingu v Jihomoravském inovačním centru, kde měl možnost pracovat se začínajícími malými firmami, které se potřebovaly prosadit na trhu a měly jen omezené prostředky na propagaci. To jej přivedlo k hledání co nejefektivnějších cest k získávání zákazníků a zamyšlení nad novými metodami v marketingu, které by nahradily obvykle používané tradiční postupy
Čti víc
Kupte společně
Medonosný marketing - Vladimír Kuchař
Prázdniny v Evropě - Ladislav Zibura
556 Kč
Ušetříte 92 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
176
Hmotnost
329 g
Rok vydání
2012
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
BIZBOOKS
Rozměr
167×225 mm
ISBN
9788026500247
Naše katalogové číslo
128146

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

jozua
3.8.2014
Názor čitateľa
velmi dobre spracovanie aspon pre mna, vhodny doplnok k obdobnym ceskym kniham napr.Obsahovy marketing. vdaka Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Medonosný marketing - Vladimír Kuchař
Prázdniny v Evropě - Ladislav Zibura
556 Kč
Ušetříte 92 Kč

„Knihy nás mění, polepšují a vylepšují, pokud jsme polepšení schopni a pokud o ně stojíme.“

Miroslav Horníček