Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech - Susan Weinschenk, Computer Press, 2012

399 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech - Susan Weinschenk, Computer Press, 2012
100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech - Susan Weinschenk, Computer Press, 2012

100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit... Číst víc

4,6 7 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2012
Počet stran
240

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci.

Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky:
Jak budou lidé můj návrh vnímat?
Všimnou si ho vůbec?
Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují?
Jak ovlivní jejich rozhodování?

Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.

S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:

* Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
* Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
* Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
* Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
* Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
* Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
* Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
* Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu

O autorce:
SUSAN WEINSCHENK je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
440 g
ISBN
9788025136492
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
122164
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

7 hodnocení

5
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

adrian
Neověřený nákup
29.10.2012
Silna kniha
opat jedna z knich ktorej kvalita obsahu daleko presahuje cennu 16 eur.. odporucam! Je to zbierka najdolezitejsich veci, ktore je dobre brat v uvahu pri grafickom dizajne, webdizajne, i dizajne ako takom. Cita sa zivo, a nenudi.. Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo