Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
Marketing na Facebooku
399 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Marketing na Facebooku

Nakladatel
Computer Press, 2011

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích... Číst víc

Další formáty

Přečtená 319 Kč

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích... Číst víc

Další formáty

Přečtená 319 Kč
399 Kč
Vyprodané, je dostupné jiné vydání.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích, potřebujete solidní know-how, které vás celým procesem provede od úplného začátku.

Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy, připravit novou marketingovou či informační strategii, vybudovat ji a nakonec také monitorovat a vyhodnotit. Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe a odkazy na relevantní webové zdroje. Z fenoménu Facebooku tak vytěžíte maximum.

S knihou se mimo jiné naučíte:
* Zmapovat potřeby zákazníků a podle toho zvolit taktiku
* Vhodně definovat váš produkt v prostředí sociálních sítí
* Stanovit cíle projektu a připravit k němu podklady
* Vymezit role vaší společnosti a vytvořit prezentaci kampaně
* Provést audit obsahu a na jeho základě upravit strategii
* Povzbudit poptávku pomocí inzerátů na Facebooku i jinde
* Změřit efektivitu pomocí přehledů Facebooku a cílových stránek
* Účinně integrovat sociální média s firemním webem
* Obohatit a optimalizovat facebookové stránky pomocí aplikací
Číst víc

Všechny formáty tohoto titulu

Přečtené knihy

Přečtená, jako nová
Na skladě, objednávejte ale rychle
319 Kč
-20 %

Knihy

Kniha
Vyprodané
Další
296 stran
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
472 g
ISBN
9788025133378
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
110867
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti? Dejte nám o tom vědět.

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se vám kniha líbila?

Číst víc

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)