Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Identify - Tom Geismar, Sagi Haviv, Ivan Chermayeff, How Design Books, 2011

976 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Identify - Tom Geismar, Sagi Haviv, Ivan Chermayeff, How Design Books, 2011
Identify - Tom Geismar, Sagi Haviv, Ivan Chermayeff, How Design Books, 2011

Identify

Basic Principles of Identity Design in the Iconic Trademarks of Chermayeff a nd Geismar

Chermayeff and Geismar's visual identities are instantly recognizable by countless millions around the world (one identity—the official logo for the U.S. Bicentennial-even sits... Číst víc

Nakladatel
How Design Books, 2011
Počet stran
256

Chermayeff and Geismar's visual identities are instantly recognizable by countless millions around the world (one identity—the official logo for the U.S. Bicentennial-even sits on Mars) and set the standard for what a successful trademark is... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

976 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr 25. 6.
  • Na vaší adrese 25. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
25. 6.
Partnerské knihkupectví
25. 6.
Odběrní místo PPL
25. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
25. 6.
AlzaBox
25. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
25. 6.
Kurýr PPL
25. 6.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024
Identify - Tom Geismar, Sagi Haviv, Ivan Chermayeff, How Design Books, 2011
976 Kč

Více o knize

Chermayeff and Geismar's visual identities are instantly recognizable by countless millions around the world (one identity—the official logo for the U.S. Bicentennial-even sits on Mars) and set the standard for what a successful trademark is. In Identify, celebrated designers Tom Geismar and Ivan Chermayeff, and partner, rising star Sagi Haviv (called a "logo prodigy" by The New Yorker) open up their studio for the first time in the firm's 55-year history and reveal the creative process that lead to the firm's iconic visual identities, from the oldest (Chase Bank and Mobil Oil in the 1960s) to the more recent (Armani Exchange and the Library of Congress in the 2000s). The team demonstrates how their approach to design has remained unaltered by cultural and technological change and is in fact more successful than ever in today's online and digital applications, due to the powerful simplicity that is the hallmark of the firm's work. A showcase of some of the world's most famous and enduring trademarks, an account of how they came to be, and an unprecented insider's peek into a legendary branding and graphic design firm. Identify: Basic Principles of Identity Design in the Iconic Trademarks of Chermayeff & Geismar unveils the thinking and the process behind identity design that works.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
225×285 mm
Hmotnost
1523 g
ISBN
9781440310324
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
308080
Jazyk
angličtina
Nakladatel
How Design Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham