Selfies
V kodaňském parku je nalezeno tělo staré ženy. Šílený řidič zahájí hon na mladé dívky. Je možné, že spolu tyto na první pohled odlišné brutální útoky nějak souvisejí? Tuto záhadu řeší detektiv Carl Morck z oddělení Q... Číst víc
V kodaňském parku je nalezeno tělo staré ženy. Šílený řidič zahájí hon na mladé dívky. Je možné, že spolu tyto na první pohled odlišné brutální útoky nějak souvisejí? Tuto záhadu řeší detektiv Carl Morck z oddělení Q... Číst víc
Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!
Rád čítam v ruchu cestovania alebo v krčme u piva kde sledujem ľudí a zároveň prežívam príbeh. Nemám rád ticho a teplo. Mám kompletnú zbierku novších vydaní Troch pátračov a necelú zbierku starých vydaní.
Vystudoval politologii a filmovou vědu. Pracoval jako novinář, redaktor a nakladatel. Ve své tvorbě se zaměřuje na témata psychických poruch (jeho otec byl psychiatr) a mezinárodních konspirací. Svou literární kariéru zahájil bestsellerem Alfabethuset (1997), následovaly romány A děkovala bohům (2003) a Washingtonský dekret (2006). Poté se věnoval tématům spojeným s jeho rodným Dánskem. Doposud napsal šest dílů kriminální série o kodaňském policejním oddělení Q: Žena v kleci, Zabijáci, Vzkaz v láhvi, Složka 64, Marco a Nesmírný, který se po vydání v Německu dostal na první místo v žebříčku bestselleru týdeníku Der Spiegel. První dva díly této série byly zfilmovány a promítaly se i v českých kinech. Charakteristickým znakem autorova stylu a jistě i jednou z příčin obrovského mezinárodního úspěchu jeho knih je osobitý smysl pro humor, nadhled a ironie.
V nakladatelství Host se dlouhodobě snažíme čtenářům zprostředkovávat pestré literární zážitky a být pro ně zárukou kvality. Proto lpíme nejen na vysoké literární úrovni vydávaných titulů, ale i na prvotřídních překladech, redakční práci a celkovém grafickém zpracování.
V současnosti připravujeme okolo sto padesáti titulů ročně a oslovujeme čtenáře takřka všech žánrů a věkových kategorií.
Jsme rádi, že se nám daří objevovat nejen nové české autory, ale i nové čtenáře, kteří s nadšením propadají jejich příběhům. Dobré jméno našich autorů i získaná ocenění nás utvrzují v tom, že naše důsledná péče o knihy – od rukopisu až po poslední detail – má smysl.
Bohatá je i sekce překladové literatury. Vybíráme rozmanité příběhy z celého světa, které spojuje čtivost, literární kvalita a v neposlední řadě i pečlivý překlad. Čeští čtenáři se díky nám mohli seznámit s autory, jako jsou Olga Tokarczuková, Fredrik Backman či Muriel Barberyová.
Další nedílnou částí naší produkce je krimi. Je pro nás důležité, že na pozadí kriminálních případů autoři reagují i na aktuální témata. Jedním z nejdůležitějších milníků našeho nakladatelství bylo vydání prvního dílu série Milénium Stiega Larssona, který na českém trhu odstartoval fenomén severské krimi.
V posledních letech posilujeme i v rámci sci-fi a fantasy a literatury pro děti a mládež. V tomto směru se nebojíme sáhnout i do zatím neprobádaných oblastí a přinášet na český knižní trh nové trendy.
Svět se mění – ať už jsou to proměny společenské, politické, nebo umělecké. Vždycky tu naštěstí budou knihy, které dokážou změny zachytit. A právě ty najdete v sekci populárně-naučné literatury.
Historie nakladatelství Host se pojí se stejnojmennou literární revue. Ta vznikla už v roce 1985 jako samizdatový sborník a její výrazný rozvoj spadá do druhé poloviny devadesátých let, kdy redakce prošla generační obměnou a její vedení převzali Miroslav Balaštík a Tomáš Reichel. Ti spolu v roce 1996 také založili nakladatelství, zaměřené zpočátku na vydávání poezie a literárněteoretických knih, které do naší produkce spadají i v současnosti. Nakladatelství vlastní Miroslav Balaštík, Tomáš Reichel a Martin Stöhr, kteří si do dnešního dne drží svou nezávislost.
S našimi knihami, autory i naším týmem se můžete setkat na mnoha autorských čteních, besedách nebo knižních veletrzích (např. pražském Světě knihy nebo Podzimním knižním veletrhu v Havlíčkově Brodě), literárních festivalech a dalších kulturních či prodejních akcích.
„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“