Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D (Clayton Walnum)

442 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D (Clayton Walnum)
Přečtená
Kniha: Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D (Clayton Walnum)

Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D
Přečtená

Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Číst víc

5,0 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2004
Počet stran
368

Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Čeština

442 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D (Clayton Walnum)
442 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Více o knize

Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Dnešní počítače a moderní technologie umožňují dosáhnout téměř fotografické kvality obrazu a úchvatné filmové podívané, jakou přinesl například Jurský park.
Základním předpokladem, který k tomu – kromě znalosti některého z programovacích jazyků – potřebujete, je ovládnutí programového rozhraní pro vytváření 3D-aplikací. Zřejmě nejpoužívanějším je knihovna funkcí DirectX 9 od Microsoftu, jejíž součást Direct3D je zodpovědná právě za generování trojrozměrné grafiky. S její pomocí může programátor vytvářet libovolný grafický výstup počínaje zobrazováním jednoduchých tvarů a konče interaktivními animovanými 3D-scénami s nasvícením, vyhlazenými okraji a dalšími reálnými efekty. Protože většina související matematiky je skryta do této knihovny, jsou programátoři ušetřeni používání složitých vzorců, které vykreslování náročné grafiky na obrazovku v konečném důsledku vyžaduje.
Kniha probírá v základech vše, co programátor potřebuje znát a umět, aby mohl pomocí Direct3D vytvářet interaktivní trojrozměrné světy. Pro nezkušené začíná shrnutím základních principů programování aplikací ve Windows (v C++), podrobným seznámením s vytvářením 2D- i 3D-objektů i instrukcemi ke zprovoznění potřebné infrastruktury Direct3D.
S pomocí knihy budete schopni:

- Rozumět základním algoritmům programování ve 2D a 3D
- Vytvářet z množin bodů 3D-objekty (čáry, polygony) a zobrazovat je na
obrazovce
- Definovat formát pixelů a zobrazovací režimy
- Používat nasvícení a generovat reálné stíny
- Zdokonalovat obraz např. vyhlazováním hran, mícháním nebo mlhou
- „Vkreslit“ textury či složité obrázky do povrchu 3D-objektů
- Sestavovat animace pomocí manipulace s obrazovými snímky v paměti
- Vytvářet plně renderované, animované a interaktivní 3D-světy

Všechny principy a programovací techniky jsou předvedeny na ukázkových programech, které může čtenář spolu s knihou krok za krokem vytvářet a zkoušet. Všechny programy byly pro vyšší srozumitelnost plně lokalizovány do českého jazyka a prostředí. Knihu mohou bez obav vzít do ruky programátoři, kteří zvládají na běžné úrovni syntaxi jazyka C++ a mají základní představu o zobrazování grafiky (nikoli 3D) v počítačovém programu.
„Kniha je univerzálním průvodcem jak pro herní vývojáře, kteří se zajímají o přechod na DirectX 9.0, tak pro programátory aplikací, kteří požadují vysoký výkon, jejž DirectX 9.0 nabízí.“
- André LaMothe, CEO Xtreme Games LLC
Naše katalogové číslo
1849175
Počet stran
368
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
596 g
Rok vydání
2004
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5
6
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.
Kniha: Království těla a ohně (Jennifer L. Armentrout)
Království těla a ohně
  • Jennifer L. Armentrout