Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Game Programming with Unity and C# (Casey Hardman)

937 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Game Programming with Unity and C# (Casey Hardman)
Kniha: Game Programming with Unity and C# (Casey Hardman)

Game Programming with Unity and C#

A Complete Beginner’s Guide

​Designed for beginners with no knowledge or experience in game development or programming, this book teaches the essentials of the Unity game engine, the C# programming... Číst víc

2,5 2 hodnocení
Nakladatel
Apress, 2020
Počet stran
577

​Designed for beginners with no knowledge or experience in game development or programming, this book teaches the essentials of the Unity game engine, the C# programming language, and the art of object-oriented programming... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

937 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od Jennifer L. Armentroutové, První díl krvelačné romantasy, Chci si přečíst, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Game Programming with Unity and C# (Casey Hardman)
937 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

​Designed for beginners with no knowledge or experience in game development or programming, this book teaches the essentials of the Unity game engine, the C# programming language, and the art of object-oriented programming. New concepts are not only explained, but thoroughly demonstrated.

Starting with an introduction to Unity, you'll learn about scenes, GameObjects, prefabs, components, and how to use the various windows to interact with the engine. You'll then dive into the fundamentals of programming by reviewing syntax rules, formatting, methods, variables, objects and types, classes, and inheritance, all while getting your hands dirty writing and testing code yourself. Later, the book explains how to expose script data in the Inspector and the basics of Unity’s serialization system.

This carefully crafted work guides you through the planning and development of bare bones, simple game projects designed to exercise programming concepts while keeping less relevant interruptions out of the way, allowing you to focus on the implementation of game mechanics first and foremost. Through these example projects, the book teaches input handling, rigidbodies, colliders, cameras, prefab instantiation, scene loading, user interface design and coding, and more.

By the end, you'll have built a solid foundation in programming that will pave your way forward in understanding core C# syntax and fundamentals of object-oriented programming―not just what to type but why it's typed and what it’s really doing. Game Programming with Unity and C# will send you on your way to becoming comfortable with the Unity game engine and its documentation and how to independently seek further information on yet-untouched concepts and challenges.

What You'll Learn
Understand the fundamentals of object-oriented computer programming, including topics specifically relevant for games.
Leverage beginner-to-intermediate-level skills of the C# programming language and its syntax.
Review all major component types of the Unity game engine: colliders and rigidbodies, lights, cameras, scripts, etc.
Use essential knowledge of the Unity game engine and its features to balance gameplay mechanics for making interesting experiences.
Who This Book Is For

Beginners who have no prior experience in programming or game development who would like to learn with a solid foundation that prepares them to further develop their skills.
Naše katalogové číslo
1255887
Počet stran
577
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
177×252 mm
Hmotnost
1099 g
ISBN
1484256557
Rok vydání
2020
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Apress
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

2,5 / 5
0
0
1
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adam Franko
Ověřený nákup
9.8.2023
Trošku veľa
Kniha je dobrá čo sa kvality týka. Pojmy sú tam pekne vysvetlené, úkážky názorne ukázané atď. Avšak v pomere cena kvalita je to až moc vysoko. Veci, ktoré sa tu nachádzajú nájdete bežne v každom YouTube tutoriály. Takže ak chcete ušetriť zbytočne vyhodené peniaze, kúpte si radšej čokoládu :D
reagovat

Kde leží tvůj poklad, tam bude i tvé srdce.