Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)

583 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)

Elements of Game Design

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production... Číst víc

Nakladatel
The MIT Press, 2020
Počet stran
264

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

583 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Od Jennifer L. Armentroutové, První díl krvelačné romantasy, Chci si přečíst, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Elements of Game Design (Robert Zubek)
583 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Více o knize

An introduction to the basic concepts of game design, focusing on techniques used in commercial game production.

This textbook by a well-known game designer introduces the basics of game design, covering tools and techniques used by practitioners in commercial game production. It presents a model for analyzing game design in terms of three interconnected levels—mechanics and systems, gameplay, and player experience—and explains how novice game designers can use these three levels as a framework to guide their design process. The text is notable for emphasizing models and vocabulary used in industry practice and focusing on the design of games as dynamic systems of gameplay.

The book first introduces the core model and framework for analyzing and designing games. It then discusses the three levels in detail, explaining player experience and identifying design goals; introducing low-level structural analysis of gameplay in terms of basic mechanics; describing how mechanics build up into systems; and presenting concepts for understanding gameplay, defined as the dynamic behavior of players when they interact with mechanics and systems. Finally, the book offers students advice on creating game prototypes using an iterative, user-centered process. Each chapter offers a set of exercises for individuals and design challenges for groups.
Naše katalogové číslo
1276547
Počet stran
264
Vazba
pevná vazba
Rozměr
160×240 mm
Hmotnost
475 g
ISBN
9780262043915
Rok vydání
2020
Jazyk
angličtina
Nakladatel
The MIT Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.