Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010

298 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010
Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010

Nikdy nejez sám

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní... Číst víc

3,7 12 hodnocení
Nakladatel
Jan Melvil publishing, 2010
Počet stran
296

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých závisí pouze na tom, že si dopředu vytvoříte plán a budete ho plnit.

Ferrazzi přitom důsledně odlišuje navazování vztahů na základě jejich účelového, primitivního, desperátského vytěžování, které je obvykle s „networkingem“ spojováno, jeho forma spojení se světem se zakládá na velkorysosti a vzájemné pomoci. Vedle vlastních zkušeností autor nabízí i pohled na nadčasové strategie těch „nejpropojenějších“ lidí na světě, například Billa Clintona či dalajlámy.


*jak pravidelně navazovat kontakty s lidmi
*jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu
*jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí
*čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt
*jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí
*jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou
*jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů
*jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky
*pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol v době, kdy se inovace stala mnohem důležitější než výroba
Číst víc
Originální název
Never eat alone
Počet stran
296
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
143×215 mm
Hmotnost
407 g
ISBN
9788087270066
Rok vydání
2010
Edice
Žádná velká věda
Naše katalogové číslo
98125
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Jan Melvil publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,7 / 5

12 hodnocení

5
1
4
1
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Janka
Neověřený nákup
5
30.11.2013
Super kniha, veľmi dobre sa číta, nie je tam žiadne teoretizovanie ale interpretovanie na konkrétnych príkladoch. Zmení pohľad na všetkých ľudí naokolo. Určite stojí za to :)
Číst víc
Mutok
Neověřený nákup
1
16.4.2014
Nic pre nas asocialov :(
Číst víc
Ján Culka
Neověřený nákup
11.1.2015
zatiaľ veľmi dobrý dojem
Aj keď som ju ešte nedočítal (som asi v polovici), môžem autora len chváliť. Čo je dôležité, všetko ukazuje na príkladoch zo života, či už svojho alebo obchodných partnerov (viac menej aj priateľov), čo dodáva knihe veľkú výhodu pred inými. A to je dôveryhodnosť. Číst víc
Terez Zdvihalová
Ověřený zákazník
5.7.2014
Boží
A tak se nějak člověk dle této knihy rozhodne, že být asociálem přeci není nic, za co by se měl stydět. Úžasně popsané příklady lidí,kteří mají zkušenosti s "fobií z lidí" a přesto mluví s davy a jejich slovo má sílu. Nejlepší kniha o úspěchu roku 2010 ! Doporučuji Číst víc
Janka
Neověřený nákup
30.11.2013
Super
Super kniha, veľmi dobre sa číta, nie je tam žiadne teoretizovanie ale interpretovanie na konkrétnych príkladoch. Zmení pohľad na všetkých ľudí naokolo. Určite stojí za to :) Číst víc
Viktor Jamrich
Ověřený nákup
2.3.2013
Excelentná kniha
Asi najlepšia kniha, ktorú som zatiaľ čítal na tému úspech, kariéra, business... je písaná podobnou formou ako Jak získat přátele a působit na lidi od Dala Carnegieho - formou krátkych príbehov rôznych ľudí doplnených komentárom... určite nesmie chýbať v knižnici každého úspešného človeka ;) Číst víc
Renata
Neověřený nákup
18.9.2012
Názor čitateľa
Skvele napisana kniha, velmi dobre sa cita, su tam prakticke rady a skusenosti zo zivota autora, ziadne teorie, ziadne povrchne tipy a triky. Číst víc

Nakladatelství Jan Melvil publishing

Číst víc

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)