Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
E-kniha

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2015
Počet stran
408

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Číst víc

  • PDF
  • Čeština

299 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o eknize

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádkuO autorech:Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

Anja
Neověřený nákup
23.2.2017
Na zaciatok
Ako uplny zaciatocik ocenujem tuto publikaciu. Pomohla mi zorientovat sa v problematike eshopu krok za krokom a priviedla ma na spravnu cestu ako postupovat, na co nezabudnut.
Nevyhodou je, ze je to ceska publikacia zamerana na ceskeho citatela hlavne v casti o legislative ale na druhej strane, nabada cloveka, co si ma nastudovat v slovenskom zakonniku.
Urcite ju odporucam ako zakaldnu literaturu na zaciatok.
Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.“

Koralina - Neil Gaiman, 2014
Koralina
Neil Gaiman