Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
O strategii, Management Press, 2018

449 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

O strategii

10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

    O strategii jakožto prostředku k dosahováni konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje vice než dva a půl tisíce let staré... Číst víc

    Věk
    15+
    Nakladatel
    Management Press, 2018
    Počet stran
    288

    O strategii jakožto prostředku k dosahováni konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje vice než dva a půl tisíce let staré pojednání mistra Suna Uměni války, který úspěch podmiňoval soustavnou... Číst víc

    • Pevná vazba s přebalem
    • Čeština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

    Více o knize

    To nejlepší, co bylo napsáno o podnikové strategii

    O strategii jakožto prostředku k dosahováni konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje vice než dva a půl tisíce let staré pojednání mistra Suna Umění války, který úspěch podmiňoval soustavnou přípravou čí předvídáním dalších kroků „protivníka“. I vybrané články v tomto sborníku nahlížení na moderní byznys jako na „souboj“ mezi společnostmi v rámci vysoce konkurenčního prostředí, v němž může dlouhodobě uspět pouze ten, kdo jedná s promyšlenou strategii.

    Hned v úvodní stati nás například americký ekonom Michael E. Porter upozorňuje na jeden z tržních paradoxů. Pokud většina firem v danem segmentu zboží a služeb klade důraz pouze na svoji výkonnost a porovnává se s konkurenci jen skrze tzv. provozní efektivitu, po určité době dojde ke konkurenčnímu sbližováni firem, které lze jen stěží rozeznat jednu od druhé.

    Výsledkem je stav, kdy se sice neustále zlepšuje provozní efektivita a posouvá hranice produktivity, nicméně nikdo z teto destruktivní konkurenční situace významně neprofituje. Proto by se měly firmy intenzivně zabývat strategickým stanovením pozice značky na trhu (strategicky positioning), což v praxi znamená vykonávat jiné aktivity než konkurence, případně aktivity podobné, ale prováděné odlišným způsobem. Jinými slovy, Porter firmám doporučuje, aby se snažily dosáhnout trvale udržitelné konkurenční výhody díky zachováni odlišnosti od ostatních.

    Číst víc
    Počet stran
    288
    Vazba
    pevná vazba s přebalem
    Rozměr
    145×205 mm
    Hmotnost
    506 g
    ISBN
    9788072615551
    Rok vydání
    2018
    Věkové doporučení
    15+
    Naše katalogové číslo
    310791
    Jazyk
    čeština
    Nakladatel
    Management Press
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    Nakladatelství Management Press

    Číst víc

    „Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

    Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
    Prohnilé město
    Leigh Bardugo