Knihy
E-knihy

Jak se loví hlupáci

Ekonomie manipulace a klamu

Nakladatel
Management Press, 2017

Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší...

Čti víc

379 Kč

Běžná cena Běžně 399 Kč

Ušetříte 5%
Stíháme do Vánoc
(PPL, Zásilkovna, Osobní odběr)

Posíláme do pěti dní

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší materiální blahobyt. Dokládají, že trh může být jak prospěšný, tak může člověku škodit, protože není imunní vůči využívání triků a pastí, jež z lidí dělají „dojné krávy“, a soustředí se na moderní způsoby podvodného jednání a psychologického nátlaku.
Čti víc
Kupte společně
Jak se loví hlupáci - George Akerlof, Robert Shiller
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková
714 Kč
Ušetříte 38 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
264
Hmotnost
450 g
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
261390
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Management Press
Rozměr
165×235 mm
ISBN
9788072614783
Věkové doporučení
15+

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Management Press vydáva zásadné monografie domácich autorov a predstaviteľov svetového manažmentu a iné odborné publikácie vrátane učebníc, ktoré nachádzajú svoje využitie v rôznych formách manažérskej prípravy, v špecializovaných kurzoch a pri vysokoškolskej výučbe, hlavne na ekonomických fakultách.

V ponuke vydavateľstva nájdete tiež tematické publikácie určené hlavne pracovníkom podnikových vedení i samostatným podnikateľom, ktoré im pomáhajú orientovať sa v kľúčových otázkach a v jednotlivých funkčných oblastiach podnikateľskej a manažérskej praxe (napr. marketing, reklama, predaj, financie, výroba, personalistika a pod.) Okrem týchto publikácií tiež príručky podporujúce rozvoj špecifických manažérskych zručností. Tie nachádzajú výborné uplatnenie aj vo vzdelávacích programoch pre širšiu verejnosť (komunikačné zručnosti, rétorika, vyjednávanie, koučovanie, budovanie tímov a pod.), vyhľadávajú ich tiež ľudia, ktorí sa snažia o rozvoj vlastnej osobnosti a svoj profesionálny rast samostatne.

Čti víc
Kupte společně
Jak se loví hlupáci - George Akerlof, Robert Shiller
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková
714 Kč
Ušetříte 38 Kč