Knihy
E-knihy
Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins

Základy moderní reklamy

MP3 ke stažení
Vydavatel
Mediaempire, 2016

DAVID OGILVY o něm prohlásil:„Nikomu, kdo alespoň sedmkrát neslyšel tento záznam, by nemělo být dovoleno mít cokoliv společného s reklamou. Tato přednáška změnila můj život."

Čti víc

990 Kč

Okamžitě ke stažení

Doporučené tituly a kolekce

Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
990 Kč

Více o audioknize

Claudie C. Hopkins: Nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci.Vytáhl na světovou úroveň značky, jako GOODYEAR - kampaň, na které vydělal 2mil USD (dnešních přibližně 100 milionů USD). PEPSODENT dostal do 52 zemí světa. PALMOLIVE - značka používaná dodnes po celém světě.

Obsah:


Význam používání vzorků, ukázek, posudků - dramatická ukázka
Neznalost, která působí milionové ztráty
Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky
Nabízejte služby, ukazujte výsledek
Principy plošné reklamy
Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD
Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah
Cílem reklamy je ZISK
Základní principy zásilkového prodeje
Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce
Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci
Psychologie titulků - „Text je král" učiňte "Velký slib!"
Fotografie, vzorky, negativní reklama
Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost
Reklama, která násobí prodej
Skvělý řečník - špatný prodavač
Síla ideální grafiky. Jaké foto ?
Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?)
Síla testovacích kampaní

DAVID OGILVY o něm prohlásil:„Nikomu, kdo alespoň sedmkrát neslyšel tento záznam, by nemělo být dovoleno mít cokoliv společného s reklamou. Tato přednáška změnila můj život."
Čti víc
Kupte společně
Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
Saturnin se vrací - Zdeněk Jirotka, Miroslav  Macek
1 245 Kč
Ušetříte 44 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Délka
2:30
Rozměry
9788086149387
Naše katalogové číslo
255086

Recenze

Jak se vám audiokniha líbila?

4,5 / 5

22 hodnocení

Kupte společně
Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins
Saturnin se vrací - Zdeněk Jirotka, Miroslav  Macek
1 245 Kč
Ušetříte 44 Kč