Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015

865 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015
The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015

The Brand Flip

Why Customers Now Run Companies and How to Profit from it

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from... Číst víc

Nakladatel
New Riders Press, 2015
Počet stran
160

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

865 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015
865 Kč

Více o knize

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from customer satisfaction to customer empowerment. In the 13 years since Neumeier wrote The Brand Gap, the influence of social media has proven his core theory: "A brand isn't what you say it is-it's what they say it is." People are no longer consumers or market segments or tiny blips in big data. They don't buy brands. They join brands. They want a vote in what gets produced and how it gets delivered. They're willing to roll up their sleeves and help out-not only by promoting the brand to their friends, but by contributing content, volunteering ideas, and even selling products or services. At the center of the book is the Brand Commitment Matrix, a simple tool for organizing the six primary components of a brand. Your brand community is your tribe. How will you lead it?
Číst víc
Počet stran
160
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
145×204 mm
Hmotnost
258 g
ISBN
9780134172811
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
224302
Jazyk
angličtina
Nakladatel
New Riders Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry