Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, HarperCollins, 2014

492 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, HarperCollins, 2014
Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, HarperCollins, 2014

Crossing the Chasm

Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm,... Číst víc

Nakladatel
HarperCollins, 2014
Počet stran
288

The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

492 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 666 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, Capstone, 1998
Brožovaná vazba
Angličtina, 1998
Více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment.

This third edition brings Moore's classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore's most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in Crossing the Chasm to work subsequently published in his Inside the Tornado, and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství HarperCollins

Číst víc

„Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.“

Koralina - Neil Gaiman, 2014
Koralina
Neil Gaiman