Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014

323 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může... Číst víc

Nakladatel
Radix, 2014
Počet stran
464

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Čeština

323 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 449 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014
323 Kč

Více o knize

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem, je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku.
Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Číst víc
Počet stran
464
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
167×235 mm
Hmotnost
1053 g
ISBN
9788087573075
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
166353
Jazyk
čeština
Nakladatel
Radix
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Lana Melničuková
Neověřený nákup
12.3.2014
Praktická a srozumiteľná.
Najlepšia publikácia o modernom marketingu a komunikácii firmy. Praktická a srozumiteľná. Konečne som pochopila princípy vecí, o ktorých sa zhovárame, ale nerozumieme im, len si to myslíme. Môžem každému odporučiť. Číst víc

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck