Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Krajové speciality: Krkonošská kuchyně - Jaroslav Vašák, Ikar CZ, 2012

229 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Krajové speciality: Krkonošská kuchyně

Už v 19. století do hor vstoupili první turisté a rekreanti, ale Krkonoše a Podkrkonoší si dodnes i přes celoroční cestovní ruch zachovaly leccos ze svého koloritu i kuchyně.... Číst víc

Série
Krajové speciality
Nakladatel
Ikar CZ, 2012
Počet stran
184

Už v 19. století do hor vstoupili první turisté a rekreanti, ale Krkonoše a Podkrkonoší si dodnes i přes celoroční cestovní ruch zachovaly leccos ze svého koloritu i kuchyně. Poznejte bohatý receptář tradičních, typických i oblíbených pokrmů... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024

Více o knize

Už v 19. století do hor vstoupili první turisté a rekreanti, ale Krkonoše a Podkrkonoší si dodnes i přes celoroční cestovní ruch zachovaly leccos ze svého koloritu i kuchyně. Poznejte bohatý receptář tradičních, typických i oblíbených pokrmů, nejvíce z brambor, luštěnin, hub, lesních plodů, švestek a zvěřiny, a začtěte se do krkonošského gastronomického slovníčku. Historický úvod vás nenechá na pochybách, že je co nového z naší kultury poznávat.
Číst víc
Počet stran
184
Vazba
pevná vazba
Rozměr
132×207 mm
Hmotnost
296 g
ISBN
9788024919010
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
161518
Jazyk
čeština
Série
Krajové speciality
Nakladatel
Ikar CZ
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Ikar CZ

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “