Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013

490 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013

Strategie nákupu

Krok za krokem

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu,... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2013
Počet stran
176

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

490 Kč

Skladem 2 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
490 Kč

Více o knize

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody.
V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd.
Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. - vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů.
Obsahuje také příklady a případové studie.
Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík.
Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku.
Číst víc
Počet stran
176
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
163×237 mm
Hmotnost
302 g
ISBN
9788074004148
Rok vydání
2013
Edice
C. H. Beck pro praxi
Naše katalogové číslo
159587
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger