Good to Great - Jim Collins
Good to Great
634 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Další formáty

634 Kč

Běžná cena Běžně 667 Kč

Ušetříte 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Built to Last was a phenomenal success: 'It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schools. Collins and Porras will emerge as the gurus to watch over the next decade.' The Director. Good to Great explores a whole new concept, backed by the rigorous research standards which gave Built to Last such an impact. 1. Good is the Enemy of Great — the scope of the project2. Level 5 Leadership — the type of leader required, humble and ferocious3. First Who .... Then What — how companies set the foundation for their shift from good to great4. Confront the Brutal Facts (Yet Never Lose Faith) — the duality that leads to greatness5. Hedgehog Concept — how to find the one big thing your company must focus on6. A Culture of Discipline — the magical alchemy of great performance7. Technology Accelerators — technology is a trap, unless used right8. The Flywheel and the Doom Loop — how to build sustained momentum and avoid the 'new regime, new revolution' doom loop9. From Good to Great to Built to Last — how to take a company from great to enduring great.Appendices: Good to Great in: the New Economy; non-Profits; Government; Investors; outside the US. Plus four research appendices
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha slovenský jazyk, Eastone Books, 2006
Na skladě
-5%
503 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha anglický jazyk, Random House, 2001
-5%
634 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Další
Kupte společně
Good to Great - Jim Collins
Aristokratka u královského dvora - Evžen Boček
857 Kč
Ušetříte 89 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
300
Hmotnost
557 g
Rok vydání
2001
Vazba
pevná vazba s přebalem
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Random House
Rozměr
162×241 mm
ISBN
9780712676090
Naše katalogové číslo
98586

....mojich biznisovych kniziek, ktora ale podnietila moj dalsi zaujem. takze...muslea byt skvela, nie? :D

Čti víc
Nôž - Jo Nesbo
Právě čtu
Nôž

Tvorič, detailista, bežec, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
27. května 2015

Kniha zďaleka nepatrí medzi novinky, no ak riadite firmu alebo rozbiehate biznis, neurobte tú chybu ako ja, že ju necháte roky ležať na poličke: začnite ju čítať hneď zajtra. Fascinujúce príbehy 11 firiem, ktoré sa z priemerných zmenili na skvelé. Žiadne nepriestrelné pravidlá na trvalý úspech, ale jednoduché princípy, ktorých dodržiavanie vás k nemu môže výrazne priblížiť.

Čti víc

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,8 / 5

48 hodnocení

37
8
2
0
0

MATUS
14.3.2016
Vyskum nie je iba nazor
Je velmi dobre ze autor sa opiera o empiricke vyskumy a nie iba o jeho vlastne autospektivne vnimanie Leadrov a vedenia firmy. Je dobre ze zozbierane data analyzovali a stanovili jasne dovody preco sa dobrym spolocnostiam dari. Odporucam to precitat aj malym teamleadrom a Liniovym manazerom, nie len Riaditelom a majitelom firiem. skutocne mozem iba odporucat. Čti víc
Peter Vidovic, Etarget
14.8.2008
Skvele a pouzitelne aj u nas
Jednoducho Treba Citat! Bez akychkolvek odbornych okridlenych viet: Ked sme tuto knihu precitali (citali sme ju viaceri vo firme), tak sme to co sme sa tam dozvedeli zacali praktizovat vo firme. Uspech sa dostavil. Aj Slovenske firmy mozu byt (a aj su) uspesne (doma aj v zahranici), len treba vediet ako na to a netreba sa bat! Je to kniha, ktoru treba citat ;-) Čti víc
Ed
14.7.2008
Kniha vhodna len pre velmi malu skupinu ludi
Toto je kniha vhodna pre zamestnancov firiem ako su IB., De.. a pod.. Ale pre Slovenske male a stredne firmy je v podstate nepouzitelna. Mali by ju citat skor ludia z upadajucich velkych nadnarodnych koncernov. Ale pre beyneho citatela nie je vhodna. Čti víc
Dušan Lukášik
7.11.2006
Sila osobnosti, schopnosť pracovať pre a v kolektíve a morálka managera
Podstatu tejto výnimočnej analýzy je možné zhrnúť do praktického potvrdenia záverov teórie hier - "dilemy väzňa"- ktorá preukazuje výhodnosť pre jednotlivca uprednostnenie záujmu kolektívu pred záujmom jednotlivca a následné zosúladenie jeho záujmov s kolektívnymi . Dilema rozhodovania managera je v úrovni, kde rozhoduje jeho hodnotová orientácia včítane morálky. Čti víc
Tomáš
10.10.2006
skvelá kniha
Popri bľabotaní množstva manažérov a pseudonamažérov v nekonečných "manažérskych" edíciách neuveriteľne osviežujúce a inšpirujúce čítanie: autori nepíšu svoje názory vycucané z prsta, ale tvrdé fakty a zistenia podložené štatistikami. Naozaj rozumné rady, ako budovať dobrú firmu alebo aj vlastnú kariéru. Čti víc

Čti víc
Kupte společně
Good to Great - Jim Collins
Aristokratka u královského dvora - Evžen Boček
857 Kč
Ušetříte 89 Kč

„Dům bez knih je jako tělo bez duše“

Julius Zeyer