Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
How to - Michael Bierut, Thames & Hudson, 2021

1 077 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

How to

use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the

Protégé of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Thames & Hudson, 2021
Počet stran
352

Protégé of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The projects he presents in this... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 077 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 1 298 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
How to - Michael Bierut, Thames & Hudson, 2015
Pevná vazba
Angličtina, 2015
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024
How to - Michael Bierut, Thames & Hudson, 2021
1 077 Kč

Více o knize

Protégé of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The projects he presents in this book illustrate the breadth of activity that graphic design encompasses today, his goal being to demonstrate not a single ideology, but the enthusiastically eclectic approach that has been a hallmark of his career.

Each project is told in Bierut’s own entertaining voice and shown through historic images, preliminary drawings (including full-size reproductions of the notebooks he has maintained for over thirty-five years), working models and rejected alternatives, as well as the finished work. Along the way, he provides insights into the creative process, his working life, his relationship with clients, and the struggles that any design professional faces in bringing innovative ideas to the world today.

This revised and expanded edition of Bierut’s bestselling monograph features new projects for major clients, such as Mastercard and The Poetry Foundation, and a new afterword on the role of the designer in the post-Covid era. Inspiring, informative and authoritative, How to… is a bible of graphic design ideas.
Číst víc
Počet stran
352
Vazba
pevná vazba
Rozměr
255×265 mm
Hmotnost
300 g
ISBN
0500296189
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
896941
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry