Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Shuggie Bain - Douglas Stuart, Paseka, 2022
Logo - Michael Evamy, Laurence King Publishing, 2021

872 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Logo - Michael Evamy, Laurence King Publishing, 2021
Logo - Michael Evamy, Laurence King Publishing, 2021

Logo

Revised edition

This bestselling branding bible has provided graphic designers with an indispensable reference source for over a decade. Logo is now getting a revamp with the addition of over... Číst víc

Nakladatel
Laurence King Publishing, 2021
Počet stran
432

This bestselling branding bible has provided graphic designers with an indispensable reference source for over a decade. Logo is now getting a revamp with the addition of over 300 new logos in this fully revised and updated edition... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

872 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Logo - Michael Evamy, Laurence King Publishing, 2015
Brožovaná vazba
Angličtina, 2015
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Těžké duše - Iva Hadj Moussa, Host, 2024
Logo - Michael Evamy, Laurence King Publishing, 2021
872 Kč

Více o knize

This bestselling branding bible has provided graphic designers with an indispensable reference source for over a decade. Logo is now getting a revamp with the addition of over 300 new logos in this fully revised and updated edition.

The book contains a vast visual collection of over 1,600 symbols and logotypes, including 300 brand new logos. All the logos are grouped into visual categories such as crosses, stars, crowns, animals and people, and are shown in black and white to further emphasise the visual form. The logos are from a diverse range of companies and includes design masters such as Paul Rand and Saul Bass alongside some of the most exciting work from contemporary designers.

This compelling compendium takes the reader on a journey showing how each form has evolved through history. All logos are active and include household names like Disney, Apple, and Starbucks next to lesser known designs giving a comprehensive snapshot of the full scope of logo design. This is a complete, taxonomical guide to the history, development, and style of identity design.

The must-have book for any graphic designer, student or type fanatic in a fully revised, updated edition.
Číst víc
Počet stran
432
Vazba
pevná vazba
Rozměr
200×255 mm
Hmotnost
1371 g
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1000793
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Laurence King Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham