Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Shuggie Bain - Douglas Stuart, Paseka, 2022
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013

510 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013
Přečtená
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013

Logobook
Přečtená

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference... Číst víc

Nakladatel
Taschen, 2013
Počet stran
808

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference for corporate culture. Conceived by H5 design studio in Paris, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Angličtina

510 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Přísně tajný spolek svérázných čarodějek - Sangu Mandanna, Laser books, 2024
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013
510 Kč

Více o knize

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference for corporate culture. Conceived by H5 design studio in Paris, the movie tells the story of our times through the products and services that surround us on a daily basis. Ludovic Houplain, studio director and co-director of the film, conducted an extensive year-long research project, collecting over 40,000 symbols and trademarks that represent our world today. The monumental archive Houplain amassed is the foundation of this ultimate logo reference guide, featuring approximately 7,000 specimens organized alphabetically, with information about the designers, year of creation, country, brand, and company. Moreover, the book includes an extensive critical essay on brand culture by French philosopher Gilles Lipovetsky, and an introduction by Ludovic Houplain explaining the creation process of the film Logorama, from its inception to its finalization. Logobook is a must-have for any designer, student, or marketing professional, and will be equally fascinating to anyone interested in contemporary culture.
Číst víc
Počet stran
808
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
180×245 mm
Hmotnost
2455 g
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
2229905
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry