Knihy
E-knihy

Hrdina nebo psanec

Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Nakladatel
BIZBOOKS, 2012

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů...

Čti víc

499 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
352
Hmotnost
630 g
Rok vydání
2012
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
BIZBOOKS
Rozměr
167×225 mm
ISBN
9788026500278
Naše katalogové číslo
130967

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Pod značkou BizBooks publikujeme knihy, které se zabývají aktuálními tématy a novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a ekonomie. Knihy s touto tematikou jsme začali vydávat v druhé polovině devadesátých let pod hlavičkou bývalého Computer Pressu, samotná značka BizBooks vznikla v roce 2012. Snažíme se vám přinášet inspirativní i prakticky zaměřené knihy světových nebo předních českých autorů a jsme rádi, když se dozvídáme, že vám určitý titul pomohl nastartovat pozitivní životní změnu, byznys nebo třeba jen potvrdit to, že jdete správnou cestou.

Čti víc