popis
Hrdina nebo psane...

Hrdina nebo psanec   

Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Margaret Mark, Carol Pearson  ·  Vydavatelství: BIZBOOKS, 2012
Posíláme do 20 dní.
Poštovné zdarma (při objednávce nad 999 Kč)
Běžná cena: 499 Kč
Naše cena: 474 Kč
Ušetříte:5% (25 Kč)

Detaily

  • 352 stran
  • brožovaná vazba
  • český jazyk
Více podrobností

O knize

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.

Podrobnosti

  • Počet stran: 352 stran
  • Vazba: brožovaná vazba
  • Rozměr: 167×225 mm
  • Hmotnost: 630 g
  • Jazyk: český jazyk
  • ISBN: 9788026500278
  • Rok vydání: 2012
  • Naše katalogové číslo: 130967
Pomozte nám doplnit informace o knize

Poslat doplňující údaje o knize

Máte o knize více informací než je na této stránce, nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, pokud nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kniha: Hrdina nebo psanec



Sdílet

Recenze (zatím nikdo nehodnotil)

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním návštěvníkům i Vy!

Máte tuto knihu? Četl jste ji a máte na ni svůj názor?Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.
1 Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout vaše další oblíbené tituly? Klikněte.
3
Odeslat recenzi
Odesláním příspěvku souhlasíte s našimi podmínkami používání služby recenzí.

Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněny obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat příspěvky, které:

  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisejí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsány

Wishlist je seznam Vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které Vás zaujaly a které by jste možná v budoucnu chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášen.

Nepřehlédněte: náš tip!
Hrdina nebo psanec
+
Jak přivolat déšť
Kupte si titul
Hrdina nebo psanec

spolu s titulem
Jak přivolat déšť
Celkem pouze za 806 Kč
(ušetříte 42 Kč)
Koupit spolu
Moje knihovna
Přihlaste se a můžete ihned začít hodnotit knihy jediným klikem a vytvořit si u nás vlastní knihovnu!
Co je moje knihovna?
Další knihy z této oblasti
Autorské právo
Marie Šebelová
Naše cena: 282 Kč
Jak zákazník vnímá značku
Erik du Plessis
Naše cena: 379 Kč
Fotografie a právo
Martin Valoušek
Naše cena: 247 Kč
Království značky
Matt Haig
Naše cena: 441 Kč
Co se skrývá za značkou?
Jana Geršlová
Naše cena: 441 Kč
Oceňování průmyslového vlastnictví
Josef Malý
Naše cena: 550 Kč




Nejprodávanější knihy za posledních 14 dní
Z fitka do kuchyne špeciál
Lucia Švaral a Fitshaker tím
Naše cena: 468 Kč
Čtyři dohody
Don Miguel Ruiz
Naše cena: 128 Kč
Girl Online na turné (český jazyk)
Zoe Sugg
Naše cena: 229 Kč
Poprask v sýrové uličce
Robert Fulghum
Naše cena: 183 Kč
World of WarCraft: Zrod hordy
Christie Golden
Naše cena: 207 Kč



Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. (André Maurois)
Kávička