Naše cena:
265 Kč
Běžná cena:
279 Kč
Ušetříte:
5% (14 Kč)

Vyprodaná
Kniha je vyprodaná a zřejmě už nebude dostupná, proto ji není možné objednat.
Co to znamená?

Této knihy už se prodaly všechny výtisky. Ani my, ani vydavatel nebo distributor už nemáme na skladě žádné kusy. Proto vám tuto knihu už nedokážeme sehnat. Teoreticky však můžete mít štěstí v jiných obchodech, které mohou ještě mít poslední kusy na skladě.

Zadejte svou e-mailovou adresu a budeme vás informovat, jakmile bude dostupná. Co to znamená?

Až bude tato kniha k dispozici, budeme vás informovat na e-mail, který uvedete. Jde jen o nezávaznou informaci pro vás, ne o pevnou objednávku - když budete mít o knihu zájem, můžete následně přijít na naši stránku a objednat si ji.


Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Autor Dan Ariely napsal ještě provokativnější pokračování bestselleru Jak drahé je zdarma! a nazval jej Jak drahá je intuice?

* Čím to, že velcí šéfové pořád dostávají obří odměny?
* Proč máme tak rádi nábytek, který si sešroubujeme sami?
* Proč nám vlastní nápady vždycky připadají o chloupek lepší než ty cizí?
* Proč je pomsta tak sladká?

Dan Ariely se proslavil už svou knihou Jak drahé je zdarma, která se stala bestsellerem ve Spojených státech a v mnoha zemích Evropy včetně České republiky. V ní Ariely poprvé ukázal, že i ta nejdůležitější rozhodnutí v našich životech mívají iracionální kořeny, aniž bychom o tom věděli a aniž bychom si to chtěli připustit. Ve své nejnovější knize, Jak drahá je intuice, Ariely čtivě a poutavě dokazuje, že naše iracionální já má i své kladné stránky - jen jich musíme umět využít. Tentokrát se Ariely zaměřuje nejen na profesionální sféru, ale také na romantické vztahy, manželství nebo třeba charitu - a v každé situaci objevuje zasuté vlivy a příčiny, které opravdu stojí za naším jednáním, našimi chybami a našimi úspěchy.

I ve své poslední knize používá Ariely svou atraktivní a unikátní metodu známou z předchozích knih - tedy zábavné experimenty, které přivádějí lidi do nezvyklých situací a umožňují studium jejich chování. Ať už se jedná o konflikty v kanceláři, milostná vzplanutí nebo hledání smyslu života, Ariely dokáže čtenáře naučit, aby se zbavil negativních vlivů z minulosti a rozhodoval se lépe. Kniha Jak drahá je intuice změní vaši práci, váš partnerský vztah a váš život.

Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Originální název: The Upside of Irrationality (Koupit v originální verzi)
  • Počet stran: 256
  • Vazba: brožovaná
  • Rozměr: 148×210 mm
  • Hmotnost: 330 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788072523276
  • Rok vydání: 2011
  • Naše katalogové číslo: 103722

Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotilo 5 lidí) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
Martina
Martina
2. listopadu 2014
     
Reagovat

Dan Ariely opäť nesklamal

Po Predictably Irrational som sa pustila aj do tejto knihy s očakávaním, či sa Dan nebude opakovať. Možno je to len emóciou z práve dočítaného, ale Upside of Irrationality sa mi páčila ešte viac. Oceňujem na Danovi to, že aj keď odkrýva našu iracionalitu a ukazuje to, ako nás naša intuícia a mozog môže zradiť, iracionalitu nevníma ako niečo, čoho by sme sa mali zbaviť. Skôr by sme sa mali naučiť poznať naše limity v tejto oblasti. V dnešnej dobe, kedy sa často korelácia zamieňa s kauzalitou a osobná skúsenosť kladie nad fakty a dôkazy, je jeho kniha "must read" pre všetkých. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (1)   (1)
Emil Myjavec
Emil Myjavec
14. července 2014
     
Reagovat

Neprekvapí, no nesklame 1

Slabšie ako prvý diel. Ariely sa snaží neopakovať témy a spomenuté výskumy, no aj tak má človek pocit, že toto už niekde počul... Možno je to len tým, že už sa vytratil moment prekvapenia a človek ako tak vie, čo od knihy čakať a že výsledky výskumu sú takmer vždy pravý opak toho, než by bežný smrteľník tipoval. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (2)   (1)
David Lörincz
David Lörincz
26. srpna 2012
     
Reagovat

Velmi povedená kniha 2

Měl jsem tu možnost číst i jeho první díl a bohužel tato publikace již není tak čťivá jako jeho první díl. I tak však mohu jen doporučit. Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (2)   (0)
Ľuboš Macura
Ľuboš Macura
24. května 2012
     
Reagovat

Názor čitateľa

miestami zaujímavé a miestami aj nie... no hlavne koniec nie a nie prísť (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (0)   (0)
14. prosince 2011
     
Reagovat

Najlepšia kniha o praktickej … 4

Kniha rozoberá dômyselné marketingové taktiky, ktoré na nás zaberajú. Aj ak si myslíte, že ich máte všetky prekuknuté, určite sa v tejto knihe nájde nejaká, pri ktorej si poviete: "A vážne, presne takto sa pri nakupovaní rozhodujem, to ma veru nenapadlo."

Autor vyučuje behaviorálnu ekonómiu na MIT. Na začiatku každej kapitoly najskôr povie nejakú svoju teóriu, názor, ako si myslí, že ľudia reagujú. Potom to na pokusoch aj naozaj overí, a až tak niečo tvrdí. Takže svoje ekonomické teórie nevytiahne z rukáva, ale všetky aj naozaj overí.

Okrem toho píše neuveriteľne pútavo a vtipne.

Podľa mňa povinná literatúra pre každého človeka, čo chodí na nákupy. Čiže fakt pre každého.
(recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (4)   (0)
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU