Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
29 produktů
Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na...
-
Knihapevná vazba543 KčSkladem 1 ks
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody...
-
229 KčIhned ke stažení
- Branislav Lacko
- Jan Doležal
- Pavel Máchal
- kolektiv
Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody...
-
552 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více...
-
335 KčSkladem 1 ks
-
339 KčIhned ke stažení
- Jiří Fotr
- kolektiv
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů...
-
421 KčIhned ke stažení
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn
-
Knihabrožovaná vazba334 KčSkladem 4 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií...
-
339 KčIhned ke stažení
Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena...
-
314 KčIhned ke stažení
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna...
-
E-knihaPDF284 KčIhned ke stažení
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR...
-
E-knihaPDF335 KčIhned ke stažení
- František Ochrana
- Jan Pavel
- Leoš Vítek
- kolektiv
Kniha se komplexně zabývá klíčovými problémy financování ve veřejném sektoru. Je určena zejména studentům vysokých škol, ale i pracovníkům v oblasti financování veřejného sektoru. Autoři v čele s uznávaným odborníkem...
-
E-knihaPDF284 KčIhned ke stažení
V současném období dynamických změn podnikatelského prostředí a nejistot selhávají tradiční metody strategického rozhodování a řízení založené na prognózách významných faktorů ovlivňujících hospodářské výsledky...
-
Knihabrožovaná vazba292 KčSkladem 1 ks
-
297 KčIhned ke stažení
Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně...
-
339 KčIhned ke stažení
- Miloslav Synek
- kolektiv
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing...
-
E-knihaPDF507 KčIhned ke stažení
- Liběna Tetřevová
- kolektiv
Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického...
-
254 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Třetí vydání je určené všem zájemcům o mikroekonomickou větev ekonomie, která analyzuje chování ekonomických subjektů, tzn. jednotlivců, domácností, podniků a vlád. Autoři nově do knihy zařadili kapitoly o ekonomii rodiny...
-
424 KčIhned ke stažení
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity...
-
314 KčIhned ke stažení
Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...
-
Knihabrožovaná vazba224 KčSkladem 3 ks
-
229 KčIhned ke stažení
Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých...
-
E-knihaPDF254 KčIhned ke stažení
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování...
-
297 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle