Nejlepší z kategorie: na téma obchod knihy o motivaci a seberozvoji od nakladatelství Grada
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
44 produktů
V knize Rukověť profesionálního prodejce- Jak vést úspěšné prodejní rozhovory z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak jednat se zákazníkem; - jaké používat prodejní techniky; - jak si vytvořit správný osobní postoj k prodeji;...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jak vést úspěšné prodejní rozhovory
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyDruhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...
Kniha známého spekulanta je nezaměnitelnou biblí pro každého, kdo chce dosáhnout úspěchu na komoditních trzích. Autor vysvětluje způsob myšlení a chování během obchodování na trhu...
Kniha představuje jedinečné komplexní dílo v oblasti měnové a kurzové politiky v České republice i ve světě. Jsou zde shrnuty rozsáhlé praktické zkušenosti autora z působní v centrální bance a ze stáží v zahraničních finančních institucích a na....
-
Vyprodané
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...
-
169 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.
- Květoslava Santlerová
- kolektiv
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.
-
Přečtenávýborný stav249 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
Kniha představuje jedinečné komplexní dílo v oblasti měnové a kurzové politiky v České republice i ve světě. Jsou zde shrnuty rozsáhlé praktické zkušenosti autora z působní v centrální bance a ze stáží v zahraničních...
-
E-knihaPDF552 KčIhned ke stažení
Díky této knize poznáte vzorce chování, které vám brání vydělávat nebo ušetřit více, a naučíte se, jak správně posoudit svou současnou finanční situaci a vybudovat plán, kam byste se chtěli dostat a kde byste chtěli nakonec...
-
288 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tato vysoce aktuální a praktická kniha si bere za cíl komplexním způsobem popsat nástrahy finančního světa, v němž žije každý z nás. Existuje celá řada publikací, jejichž tématem jsou rady, jak dosáhnout finančního úspěchu...
-
246 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Světoznámí podnikatelé a autoři bestsellerů Jack a Suzy Welchovi shrnují ve své nové knize to nejdůležitější z byznysu a kariéry, co by měl znát každý manažer, podnikatel i ten, kdo o této dráze teprve uvažuje. Ať už chcete uspět dnes či v budoucnu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, ...
Další formátyNové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...
-
Přečtenávýborný stav117 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF229 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
421 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob...
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...
-
Přečtenávýborný stav101 KčSkladem
-
183 KčSkladem 1 ks
-
195 KčIhned ke stažení
- Květoslava Santlerová
- kolektiv
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data...
-
E-knihaPDF212 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle