Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Nejlevnejší z kategorie: přečtené knihy o programování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Sbírka úloh z jazyka Pascal - Martin Kvoch, Jaroslav Jančík, Kopp
Sbírka úloh z jazyka Pascal

Předložená publikace obsahuje řadu zadání různé obtížnosti tak, jak je používají autoři k výuce programovacího jazyka Pascal.


Jak na to v Pascalu - Miroslav Milda, Kopp, 2002
Jak na to v Pascalu

Kniha je určena pro začátečníky a mírně pokročilé a předpokládá alespoň základní znalost jazyka Pascal.


Učebnice Visual Basicu 6.0 - David Morkes, Computer Press, 2001
Učebnice Visual Basicu 6.0

Učebnice Visual Basicu 6.0 - hlavního programovacího prostředku na platformě produktů firmy Microsoft.


XML v příkladech - Benoit Marchal, Computer Press
XML v příkladech

Léta čekal web na svůj kódovací jazyk. Teprve nyní se zdá, že se ho dočkal v podobě XML...


Evolučné výpočty a ich využitie v praxi - Ivan Sekaj, IRIS, 2007
Evolučné výpočty a ich využitie v praxi 
SK

Publikácia predstavuje skôr jednoduchým ako zložitým matematickým spôsobom jednotlivých reprezentantov evolučné výpočtové techniky a ilustruje možnosti ich praktického použitia.


Visual Basic pro aplikace Accessu 2000 - Jan Pokorný, Kopp
Visual Basic pro aplikace Accessu 2000

Tato kniha je určena všem uživatelům Accessu, kteří ho dosud využívali převážně vizuálně a chtějí se seznámit s programovacími jazyky dostupnými v Accessu 2000.


Pascal - Karel Putz, Grada, 2007
Pascal

Kniha je učebnicí programovacího jazyka Pascal. Nepředpokládá žádné predchozí znalosti programování, ale pouze základní znalosti práce s osobním počítačem, např. používání nějakého programu pro psaní textu jako je Word, nebo Notepad...


Windows XP - tajemství a kouzla Příkazového řádku - Michal Politzer, Computer Press, 2003
Windows XP - tajemství a kouzla Příkazového řádku

Zdá se vám, že ovládání počítače pomocí příkazů známé z dob MS-DOSu je v dnešní době archaismus? Myslíte si, že klávesnice je na psaní dopisů a s počítačem se pracuje pomocí myši? A víte, že ve Windows XP můžete pomocí Příkazového řádku provést téměř ...


HTML 4 - Ingo Dellwig, Grada, 2002
HTML 4

Kniha je určena pro ty, kdo hledají stručné, avšak vyčerpávající vysvětlení základních konstrukcí čtvrté verze jazyka HTML...


Učebnice jazyka C (1. díl) - Pavel Herout, Kopp, 2008
Učebnice jazyka C (1. díl)

Výhodou této knížky je, že je to opravdu učebnice a ne manuál. Krůček po krůčku vás provede úskalími jazyka C a nabídne vám postupně stále širší pohled na možnosti, které vám jazyk C může poskytnout...

Microsoft Visio 2010 - Tomáš Kubálek, Markéta Kubálková, Computer Press, 2011
Microsoft Visio 2010

Výukový kurz od zkušených školitelů programu Visio vás praktickou formou ve 12 lekcích naučí tvorbě diagram, aniž by po vás vyžadoval jakékoli znalosti. Veškerou látku si vyzkoušíte na konkrétním řešení určeném fiktivní firmě Encián...


Programujeme v COM a COM+ - Dalibor Kačmář, Computer Press
Programujeme v COM a COM+

Kniha Programuje s COM a COM+ je vstupní branou do světa komponentových technologií na platformě operačních systémů Microsoftu.


WAP - Tvorba stránek pro mobilní zařízení - Milan Hába, Computer Press, 2002
WAP - Tvorba stránek pro mobilní zařízení

Chcete si vytvořit své první WAPové stránky? Máte web a rádi byste jej zpřístupnili i těm, kdo jsou na cestách a mají po ruce pouze mobil? Potřebujete vytvořit pro svou společnost WAPovou prezentaci, zabezpečit ji a zatím nevíte, jak na to?


Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 - Jiří Fotr, Computer Press, 2005
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí


Vývoj her v jazyku Java - David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwé, Grada, 2004
Vývoj her v jazyku Java

Překlad nejúspěšnější knihy o programování her. Probírá 2D i 3D grafiku a animaci, využití grafických akcelerátorů, použití umělé inteligence u počítačem řízených postav, současnou hru více hráčů, reálný zvuk s 3D efekty,...


XML - Miroslav Žák, Grada, 2002
XML

Kniha vás seznámí s pravidly jazyka XML a ukáže vám, jak dosáhnout toho, aby vaše XML dokumenty měly zamýšlený vzhled...


Programujeme Mashup aplikace pro Web 2.0 v PHP - Shu-Wai Chow, Computer Press, 2008
Programujeme Mashup aplikace pro Web 2.0 v PHP

Vytvářejte moderní webové aplikace pro Web 2.0 za použití API známých internetových služeb. Naprogramujete tak moderní a atraktivní web bez větší námahy – pomocí mashupů...


Pascal - Tomáš Hála, Computer Press, 2002
Pascal

Středoškolská učebnice Pascalu je vstupní branou do problematiky programování a algoritmizace, a je tedy určena všem, kteří se nespokojí pouze s vědomím, že počítač pracuje, ale chtějí také poznat jak pracuje.


XML pro úplné začátečníky - Lucie Grusová, Computer Press, 2002
XML pro úplné začátečníky

Kniha XML pro úplné začátečníky představuje další publikaci z dnes již velmi úspěšné řady „pro úplné začátečníky“. Splňuje veškeré požadavky, které by taková kniha měla mít a které potěší každého, kdo s určitou počítačovou problematikou začíná.


Učebnice jazyka Java - Pavel Herout, Kopp, 2007
Učebnice jazyka Java

Učebnice jazyka Java je knihou, která Vám pomůže překonat první úskalí tohoto programovacího jazyka. Naleznete v ní to, co pro začátky svého programování v Javě potřebujete, ale nečekejte, že je v ní vše...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.“

Koralina - Neil Gaiman, 2014
Koralina
Neil Gaiman