Knihy o etiketě od nakladatelství Computer Press
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
Publikace je určena pro obchodní zástupce i obchodníky za pultem – naučí je rychle a bezpečně rozpoznat, co si jejich protějšek skutečně myslí, navede je, jak s ním jednat, aby dosáhli svého cíle; obecně pro všechny, kteří řídí větší počet lidí...
Nedílnou součástí knihy je DVD, kde si můžete prohlédnout videa, naučit se rychle rozpoznat kategorie osobností a osvojit se techniku, jak na ně!Publikace je určena: pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem...
Chystáte se do společnosti a chcete dobře vypadat a správně vystupovat? Potřebujete vědět, jaký typ oblečení je vhodný právě k dané společenské události? Často jednáte s lidmi a chcete v nich vzbudit co nejlepší dojem?
Denně se setkáváte s řadou různých lidí a potřebujete vyčíst z jejich jednání a chování ne to, co navenek říkají, ale co cítí uvnitř a co si ve skutečnosti myslí?
Přijímací pohovory jsou realitou moderního života, ze které není úniku. Průběh pohovoru je vždy zhruba stejný a potřeba udělat dojem je univerzální, ať již žádáte o práci, povýšení, vzdělávací kurz, nebo studium na univerzitě...
Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...
Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile?...
Rozměry droboučká, leč rozsahem mohutná publikace obsahuje znalost společenských mravů tak, jak byla vyžadována za časů našich předků.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení...
Kniha Jak zlepšit interní komunikaci, kterou napsala Jana Holá, přináší návod, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci, představuje účinné komunikační kanály a prostředky...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Manipulace není jenom fenomén historie nebo vzdáleného okolí. V podstatě každý den jsme manipulováni...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Neverbální komunikace představuje obrovský zdroj informací pro poznávání sebe i druhých lidí. Důležité je i to, jak k informacím přistupujeme, jak jim rozumíme a jak s nimi nakládáme.
Komunikovat s jistotou znamená vědět, co a jak říci tomu pravému v tu pravou chvíli!...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Chcete si být jisti v tom, jaká společenská pravidla a normy se dodržují při různých společenských příležitostech?...
Publikácia je určená pre obchodných zástupcov i obchodníkov za pultom – naučí ich rýchlo a bezpečne rozoznať, čo si zákazník naozaj myslí, navedie ich, ako s ním rokovať, aby dosiahli svoj cieľ...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle