Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Bestsellery z kategórie: na téma řízení společnosti příručky knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2017
Štěstí doručeno
Martinusačka doporučuje 5

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    295 Kč
    Skladem

Týmový koučink - Eva Mohauptová, Portál, 2013
Týmový koučink

Kniha týmový koučink nabízí ucelený pohled na práci s týmy a skupinami metodou koučinku. Téma týmový koučink bylo v dosavadní literatuře zpracováno pouze jako část náležející k práci s týmem, teambuildingem a rozvojem týmu. Autorka se zabývá nejen...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    291 Kč
    Skladem > 5 ks

Päť príčin nefunkčnosti tímu - Patrick Lencioni, Porta Libri, 2013
Päť príčin nefunkčnosti tímu 
SK

V knihe Päť príčin nefunkčnosti tímu ponúka Patrick Lencioni fiktívny príbeh o líderstve, ktorý je rovnako pútavý a poučný, ako jeho ďalšie knihy, ako napríklad „The Five Temptations of a CEO“ (Päť pokušení výkonného riaditeľa) a ...

  • Knihabrožovaná vazba
    355 Kč
    Skladem > 5 ks

Realita podnikání - Guy Kawasaki, Pragma, 2011
Realita podnikání

Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    179 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Podivín - Ricardo Semler, PeopleComm, 2011
Podivín

Nesmírně čtivý a místy až neuvěřitelný příběh přerodu výrobní, direktivně řízené firmy v jednu z nejsvobodnějších společností dneška, které ostatní právem přezdívají “nejneobvyklejší pracoviště světa”...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vést, konat, žít - Fredmund Malik, ANAG, 2011
Vést, konat, žít

Je management věc názoru, otázka ideologií nebo móda? Podle čeho se pozná spolehlivý koncept vedení? V knize Vést, konat, žít najdou čtenáři konkrétně a srozumitelně všechno, co budou potřebovat vždy a všude, aby byli úspěšnými vedoucími pracovníky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Služebník - James C. Hunter, SSP Group, 2013
Služebník

Kniha Služebník je klasickým příběhem obchodní literatury, odhalující principy vedení službou. John Daily je byznysman, jehož zjevně úspěšný život se začíná vymykat kontrole. Cítí se pod psa a selhává ve všech svých vedoucích rolích – ať už jako šéf...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Odborná spôsobilosť vedúceho dopravy a prevádzkovateľa cestnej nákladnej dopravy - Jozef Gnap, EDIS, 2012
Odborná spôsobilosť vedúceho dopravy a prevádzkovateľa cestnej nákladnej dopravy 
SK

Predkladané učebné texty sú vypracované na základe požiadaviek na odbornú spôsobilosť potrebnú pre vykonávanie cestnej dopravy podľa zákona č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The Creative Economy - John Howkins, Penguin Books, 2014
The Creative Economy 
EN

Creativity is the fastest growing business in the world. Companies are hungry for people with ideas - and more and more of us want to make, buy, sell and share creative products. But how do you turn creativity into money? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 1 ks
Jak myslí špičkový obchodník - Martin Limbeck, Grada, 2012
Jak myslí špičkový obchodník

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Time management - Jan Brodský, Ústav práva a právní vědy, 2014
Time management

Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů. I když se na trhu v uplynulých letech objevilo...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The Ten Faces of Innovation - Tom Kelley, Profile Books, 2008
The Ten Faces of Innovation 
EN

A brilliant guide to fostering creativity and business innovation, "The Ten Faces of Innovation" shows how any individual can become an experienced architect, storyteller, caregiver or cross-pollinator...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    150 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    281 Kč
    Do 3 – 7 dnů


Koučování

Možná jste už také někde slyšeli věty typu "tak jsem ho zkoučoval, kouč nám dobře poradil, jak máme zlepšit prodeje, nejsem na tom tak špatně, abych měl kouče" a podobně. Jak je vidět, pod pojmem koučování si každý...

  • 116 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak prodat neviditelné - Harry Beckwith, Pragma, 2010
Jak prodat neviditelné

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...

  • Přečtenávýborný stav
    165 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Prostorově orientované systémy pro podporu manažerského rozhodování - Jitka Machalová, C. H. Beck, 2007
Prostorově orientované systémy pro podporu manažerského rozhodování

Publikace se jako vůbec první na našem knižním trhu zabývá úlohou geografických informačních technologií v procesu manažerského rozhodování. Text je rozdělen do deseti základních kapitol...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2011
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    266 Kč
    Skladem 1 ks
  • 232 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    175 Kč
    Skladem
Další formáty

5 příčin selhávání týmů - Patrick M. Lencioni, CPRESS, 2009
5 příčin selhávání týmů

Kathryn Petersen, generální manažerka společnosti DecisionTech, čelí naprosté krizi vedení. Čeká ji sjednocení týmu, který je v tak bídném stavu a chaosu, že hrozí kolaps celé firmy. Uspěje? Vyhodí ji? Zkrachuje firma?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“