Zlevněné z kategorie: knihy o marketingovém managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
195 produktů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
-
169 KčIhned ke stažení
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 4 – 6 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
This is the international bestseller that tells how Semler tore up the rule books - and defied inflation running at up to 900 per cent per year! Workers make decisions previously made by their bosses. Managerial staff set their own salaries and bonuses...
-
Knihabrožovaná vazba299 KčDo 22 – 27 dnů
In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed...
-
Knihabrožovaná vazba239 KčSkladem > 5 ks
Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...
Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more ...
-
Knihabrožovaná vazba274 KčSkladem 1 ks
Find Your Why is the follow up to Start with Why, the global bestseller and the subject of the third most watched TED Talk of all time. With Start With Why, Simon Sinek inspired a movement to build a world in which the ...
-
Knihabrožovaná vazba410 KčSkladem 2 ks
Based on groundbreaking original research, The Why Axis is a colourful examination of why people do what they do - and how effective incentives can spur people to change their behaviour and achieve more....
-
Knihabrožovaná vazba273 KčSkladem 1 ks
In The Charisma Myth, Olivia Fox Cabane provides powerful advice to make absolutely anyone more charismatic. What if charisma could be taught? Charisma can be a huge asset if you're applying for a job, improving your relationships, ...
In 12 new essays, ranging from the provocative to the practical and written specially for the second edition of Gemba Walks author and management expert Jim Womack reflects on the past 30 years of lean, and assesses the current state of lean today...
-
Knihabrožovaná vazba963 KčSkladem 1 ks
Since it was first published almost fifteen years ago, David Allen's Getting Things Done has become one of the most influential business books of its era, and the ultimate book on...
-
Knihabrožovaná vazba326 KčSkladem 1 ks
-
AudioknihaMP3 na CD1 377 KčDo 20 – 25 dnů
-
Přečtenávýborný stav239 KčSkladem
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...
-
Knihabrožovaná vazba496 KčDo 4 – 5 dnů
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete...
-
Knihapevná vazba392 KčSkladem 2 ks
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia....
-
Knihabrožovaná vazba258 KčSkladem > 5 ks
An accessible, step-by-step guide to building an app-based business which will be essential reading for anybody who has an idea for an app but is unsure of where to start...
-
Knihabrožovaná vazba386 KčSkladem 1 ks
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná vazba335 KčSkladem 2 ks
Though Amazon.com started off delivering books through the mail, its visionary founder, Jeff Bezos, was never content with being just a bookseller. He wanted Amazon to become ‘the everything store’, ...
-
Knihabrožovaná vazba283 KčVíce než 30 dní
Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak...
-
Knihabrožovaná vazba265 KčSkladem 1 ks
Prečo sa niektorí ľudia a firmy snažia o zmenu celé roky, zatiaľ čo iní sa zmenia cez noc? Ako zvyky vznikajú, prečo vôbec existujú a možno ich zmeniť?...
-
Knihapevná vazba s přebalem245 KčSkladem > 5 ks
Světoznámá psycholožka Carol Dwecková působící na Stanfordově univerzitě přišla po desetiletích bádání se skutečně převratnou myšlenkou – upozornila na moc, kterou má nastavení naší mysli. Dwecková je přesvědčená, že za úspěchem nestojí zdaleka pouze..
-
Knihabrožovaná vazba290 KčSkladem 2 ks
-
289 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav239 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle