Knihy o marketingovém managementu od nakladatelství McGraw-Hill
Drawing on six years of research into Toyota's employee-management routines, Toyota Kata examines and elucidates, for the first time, the company's organizational routines - called kata - that power its success with continuous improvement and adaptation..
The Fourth Edition of Supply Chain Logistics Management presents Logistics in the context of integration within a firm"s Supply Chain Strategy and Operations...
-
Knihabrožovaná vazba1 955 KčVíce než 30 dní
Six Sigma can be a complex and intimidating subject, with its emphasis on statistics and charts. Novices to the Six Sigma approach will appreciate a slim primer that gives an overview and practical advice on how to implement Six Sigma ...
-
Knihabrožovaná vazba261 KčVíce než 30 dní
- Lloyd L. Byars
- kolektiv
"Human Resource Management, Eighth Edition", continues to present both the theoretical and practical aspects of HRM. The theoretical material is presented throughout the text and highlighted via a marginal glossary...
-
Knihabrožovaná vazba1 417 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle