Doprava zdarma nad 300 Kč do 1.10. Chci nové knihy
Jsem ráda, že moje matka zemřela - Jennette McCurdy, Ikar CZ, 2023

S brožovanou vazbou knihy o marketingové komunikaci

Zúžení výběru
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Od vize k zisku - Tomáš Lukavec, Leadermix, 2019
Od vize k zisku

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové...

  • Knihabrožovaná vazba
    347 Kč
    Na skladě

Reklamní slogany - Lionel Salem, BIZBOOKS, 2013
Reklamní slogany

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Na skladě
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    199 Kč
    Na skladě

Odprezentuj - Marek Hrkal, BIZBOOKS, 2018
Odprezentuj

Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. Prezentace nemusí být nutně synonymem pro vyumělkované...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do pěti dní

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    255 Kč
    Na skladě
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    160 Kč
    Na skladě

Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Na skladě

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec, Zákony bohatství, 2021
Jsi značka?!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    336 Kč
    Na skladě

Nová Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2018
Nová Strategie modrého oceánu

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst.

  • Knihabrožovaná vazba
    350 Kč
    Na skladě

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Na skladě
  • Přečtenávýborný stav
    191 Kč
    Na skladě

Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun, Zoner Press, 2015
Webcopywriting pro samouky

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Na skladě

Vyjednávání s respektem - Melissa Davies, Grada, 2023
Novinka
Vyjednávání s respektem

E Efektivní vyjednávání vede ke stabilním partnerstvím. Efektivní vyjednávání pomáhá oběma stranám dosáhnout vyšších cílů, než k jakým by dospěly samostatně. Efektivní vyjednávání umožňuje organizacím vyhnout se nákladným konfliktům....

  • Knihabrožovaná vazba
    316 Kč
    Na skladě
Marketing-cesta k trhu - Jaroslav Světlík, Aleš Čeněk, 2005
Marketing-cesta k trhu

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Na skladě

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada, Univerzita Karlova v Praze, 2015
 
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada, Karolinum, 2023
Marketingová komunikace a public relations

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v....

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 21 dní

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Do 10 dní

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    159 Kč
    Do 14 dní

Svět nenásilí - Miki Kashtan, Alferia, 2022
Svět nenásilí

Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...

  • Knihabrožovaná vazba
    377 Kč
    Na skladě
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    225 Kč
    Na skladě

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 21 dní

Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková, Computer Press, 2020
Copywriting

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka...

  • Knihabrožovaná vazba
    360 Kč
    Na skladě

Jak na média - Jan Pospíšil, Computer Media, 2011
Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

  • Knihabrožovaná vazba
    194 Kč
    Do šesti dní

Empatická a asertivní komunikace - Olga Lošťáková, Grada, 2020
Empatická a asertivní komunikace

Naučte se dobře zvládat obtížné situace a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy. Autorka knihy je psycholožka...

  • Knihabrožovaná vazba
    229 Kč
    Na skladě

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do šesti dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Nepřečtete na zařízeních:

  • Kindle

Více informací v našich návodech

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara